Menü

Hírek

Reklámfilmmel népszerűsítik a Magyar Terméket

Reklámkampányba kezdett a közösségi médiában a Magyar Termék Nonprofit Kft., hogy ezzel is támogassa a védjegyes termékek növekvő elismertségét. A reklámfilm az egyedülállóan kifejező magyar nyelvet és a jellegzetes magyar termékeket állítja párhuzamba egymással.

Nagy István: az élelmiszeripar nyeresége csaknem megduplázódott öt év alatt

A magyar élelmiszeripar nyeresége az elmúlt öt évben csaknem a duplájára nőtt, a sikernek pedig elengedhetetlen része a kiváló minőségű magyar alapanyag – hangsúlyozta Nagy István agrárminiszter Budapesten, a Magyar Termék Nonprofit Kft. konferenciáján, amelyről a szaktárca sajtóosztálya tájékoztatta az MTI-t.

A hazai élelmiszeripar nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű stratégiai ágazat

Az élelmiszeripar kiemelkedő stratégiai ágazat, melynek fejlesztése komoly felelősséget jelent számunkra - jelentette ki Nagy István agrárminiszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. konferenciáján, Budapesten.

Bespájzolós kampányt indított a Magyar Termék

Spájzolj és nyerj! szlogennel indult el a héten a Magyar Termék országos akciója, amit a Tricky Communications készített. A védjegyhasználó cégek nagy érdeklődésére tekintettel az idén először már két országos közösségi nyereményjátékot szervez a Magyar Termék Nonprofit Kft. Benedek Eszter ügyvezető szerint 2018-ban elérték a maximális létszámot a 15 csatlakozó céggel, 2019-ben pedig ennél is többen szeretnének részt venni az akcióban, ezért döntöttek úgy, hogy két országos promóció is lesz az idén.

Gallicoop: Tegyünk pulykasonkát a húsvéti asztalra!

A legtöbb családnál a húsvéti hagyományhoz hozzátartozik a hús, a tojás és a kalács fogyasztása, hiszen már az ünnep neve is a böjt végét jelzi. Nagyszüleinknél a húsvéti főfogás a disznóból készült sonkát jelentette, azonban ma már egyre népszerűbb a pulykahúsból készült főtt-füstölt sonka.