Menü

Hírek

A védjegyek fogyasztói megítélése Magyarországon

Az élelmiszerpiacon hatalmas az áruválaszték, több mint 70 000-75 000 termék érhető el a fogyasztók számára. A fogyasztói választás befolyásolásának lényeges eleme a termék eredetére, származására és/vagy minőségére utaló védjegyek elhelyezése. De mitől sikeres egy védjegy?

Új üzemet épít a Vajda-Papír Kft. Dunaföldváron

Papírgyártó üzemet épít zöldmezős beruházással 11 milliárd forintból a higiéniai papírtermékeket gyártó Vajda-Papír Kft. Dunaföldváron, a létesítmény alapkövét hétfőn helyezték el a Tolna megyei város ipari parkjában.

Átadták az Év Új Gluténmentes Terméke díjat

Kiosztották az Év Új Gluténmentes Terméke díjat. A Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesülete által odaítélt elismerést az idén a Cerbona csokis-meggyes müzliszelete kapta. A lisztérzékenyek számára a közeljövőben online képzési program indul.

Növelte bevételét és nyereségét a Cerbona tavaly

Növelte bevételét és nyereségét a Cerbona Élelmiszeripari Kft. tavaly, bevétele több mint 3,4 milliárd forint, adózás előtti eredménye pedig 251 millió forint volt – közölte a társaság szerdán az MTI-vel.

Sokszínű csapat nagylemezzel és tetőcseréppel

Sokszínű és erős csapat tagjai a Magyar Termék védjegyek használói. Több mint 150 cég 3800 terméke és szolgáltatása használja már a "Magyar Termék" védjegyek valamelyikét. Az emblémát ma már ugyanúgy viseli tetőcserép és nagylemez, mint keksz és ásványvíz.