Hírek

Minden második vásárló szerint a hazai termék egyet jelent a biztonsággal

A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN TÖBB VAN címmel futó kampánysorozatának márciusi állomása a METRO Nagykereskedelemmel közös promóciós együttműködés. Ennek részeként egy különleges elő-húsvéti gasztro-workshop keretében öt – Ceres Zrt., Haladás MG Zrt., Mary-Ker Pasta Kft., Mészáros – Borház Kft., Pápai Hús Kft. – Magyar Termék védjegyhasználó rendhagyó módon mutatkozik be.

A HAZAIBAN TÖBB VAN összefogáskampány folytatásával nyitotta 2024-et a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2024-ben sem lassít; a tavaly nyáron indított, „A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampány folytatásával nyitotta az új évet! A január–februári, sales támogatói lábbal is rendelkező image-­kampány ingyenes részvételt biztosított a védjegyes partnerek számára.

CBA: fókuszban a Magyar Termék védjegyes termékek! – A vállalat tovább erősíti a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közös együttműködését

A hazai kereskedelmi üzletláncok közül a CBA is kiemelten kezeli a kiváló minőségű magyar termékek széles körű forgalmazását. Ennek hátterében több fontos tényező áll, amelyek magyarázzák, miért helyez a vállalat ekkora hangsúlyt a honi előállítási árucikkekre, köztük a Magyar Termék védjegyekkel ellátott saját márkás élelmiszerekre. A fentiekkel párhuzamosan a védjegyeket kibocsátó Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel is évről évre egyre szorosabbra fűzi együttműködését.

Új összefogáskampány indul!

Újabb összefogáskampánnyal népszerűsíti partnerei védjegyes árucikkeit a Magyar Termék Nonprofit Kft. A hazaiban több van szlogennel indított több hónapos akciósorozat első etapja novemberben lesz, és 15 márka részvételével zajlik.

Hazai Szépségzóna a 31. Beauty Fórumon

Közösségi összefogás keretében jelentünk meg a legnagyobb hazai professzionális szépségipari rendezvényen.

A várakozások fölött a Magyar Termék védjegyet használók éves árbevétele

Az utóbbi időszak gazdasági fejleményei hatására a korábbiaknál is magasabb szintre futott fel a hazai fogyasztók árérzékenysége. Ez a trend egy ideig még biztosan megmarad. Ennek következtében a vásárlók egyre megfontoltabban és tudatosabban választanak, amelynek köszönhetően keresettebbé váltak a megbízható hazai eredetet tanúsító Magyar Termék védjegyes árucikkek. Így a védjegyeket viselő termékek gyártói is mind komolyabb gazdasági súlyt képviselnek: a közelmúltban frissített, tavalyi éves, összesített árbevételük ugyanis immár megközelítette a 4000 milliárd forintot, amely messze felülmúlja még a korábbi, az év elejei várakozásokat is.