Hírek

Megújult a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. csapata

Új ügyvezetőt és irodavezetőt neveztek ki.

TOP 50 FMCG Szakember: Bodrogai Ferenc

Hiánypótló összeállítást készített a Professional Publishing Hungary kiadó szaklapja, az Élelmiszer. Az "FMCG TOP 50 Szakember" kiadvány a hazai FMCG (Fast-moving consumer goods), azaz a gyorsan forgó, napi fogyasztási cikkek piacára hatással bíró 50 személy névsorát mutatja be. Az Élelmiszer Online-on most naponta "megismerkedhet" két szakemberrel. Ma Bodrogai Ferenccel, a Forest-Papír Kft. ügyvezetőjével folytatjuk.

Ízletesen és egészségesen

Nem csökken az igény az innovatív, az alapokhoz visszatérő, jóízű, könnyen elkészíthető, egészség szempontjából előnyös élelmiszerek iránt. Azok a fogyasztók pedig, akik fontosnak tartják az egészséges étkezést, készek magasabb árat fizetni a számukra értékesebb élelmiszerért. Gyártóként azonban eltérő, hogy a választék kialakítása és a kommunikáció terén mindez mit jelent.

A Bell Csoport felvásárolja az Eisberg vállalatot

A Bell Csoport 2016. április 1-jével felvásárolja a konyhakész salátatermékekre szakosodott Eisberg csoportot és megkezdi saját tevékenysége bővítését ebben a szektorban.

A FOREST-PAPÍR Kft. közleménye

A vállalat lakossági üzletágát a Sofidel csoport veszi át.

Átalakult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felsővezetése

Átalakult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felsővezetése: Bányi Kata trade-marketing igazgatóként, Galántai György pedig értékesítési igazgatóként folytatja pályafutását a cégnél. A korábbi általános kereskedelmi igazgató, Békefi László a Coca-Cola HBC cégcsoport lengyelországi értékesítési igazgatói teendőit látja el a jövőben.