Menü

Hírek

Befejeződött az AMC sertéskampánya

Lezárult az Agrármarketing Centrum idei „magyar sertés” kampánya, amely reklám-, PR-, és közösségi médiás kampányelemeket is tartalmazott. A kampány célja a magyar sertéshús vásárlásának előmozdítása, a tudatos vásárlás növelése volt.

Egyre színesebb a www.itthonalegjobb.hu

Csaknem 1000 szolgáltató regisztrált már a www.itthonalegjobb.hu-n, a magyar turisztikai szolgáltatók gyűjtőoldalán a program indulása óta eltelt bő egy hónapban. A főoldalon megjelenő négyzetekre felosztott Magyarország térkép – hasonlóan a hőtérképhez - annál színesebbé válik, minél több szolgáltató regisztrál az adott felületen.

McDonald's: mintegy 15 milliárd forint magyar alapanyagokra az idén

Az idén mintegy 15 milliárd forintért vásárol magyar alapanyagokat a McDonald's európai hálózata - közölte a cég magyar leányvállalata az MTI-vel.

Magyarság, hagyomány, érték

A hazai élelmiszerlánc-szabályozás feltételrendszeréről, az élelmiszerbiztonsági helyzetéről és az egészséges táplálkozás szerepéről tartott előadást Dr. Kardeván Endre élelmiszerlánc-felügyeletért és agrárigazgatásért felelős államtitkár Magyar Világtalálkozón Balatonlellén.

Visszatér a világpiacra a makói hagyma?

A makói fokhagymát már egy szinten jegyzik a spanyol áruval, és évtizedes csökkenés után végre nő a termőterülete is.