Hírek

A többségnek fontos a magyar eredet

A Nielsen felmérése szerint tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon. Ezen belül azonban a jó minőség, a termék egészséges volta és a megbízható alapanyag befolyásolja a döntést. Mindössze 16% mondta azt, hogy neki aztán mindegy, hogy magyar-e egy termék vagy sem.

5 éves a Magyar Termék Nonprofit Kft.

Idén ünnepli fennállásának 5. évfordulóját a Magyar Termék Nonprofit Kft. Az alapításkor 13 cég összefogásával alakult, mára több mint 30 vállalat csatlakozott.

Magyar Termék Védjegy a Mátrai Erőműnek

Magyar Termék Tanúsító Védjgyet kapott a Mátrai Erőmű Zrt. - tájékoztatta a társaság médiareferense az MTI-t.

Jól jár a válsággal a magyar mezőgazdaság?

Felértékelődhet a helyi termelés, mindezt pedig a gazdasági válságnak köszönhetjük – állítja Mellár Tamás.

Külföldieké lehet a neves magyar élelmiszeripari cég

Egy külföldi érdeklődő egyben vinné el a felszámolás alatt lévő Cerbona Élelmiszeripari Zrt. vagyonát. A társaság 5,7 milliárd forinttal tartozik hitelezőinek. Székesfehérvári és szekszárdi üzemében jelenleg két cég bérgyártást folytat. További létszámleépítések várhatók.

Kereskedelmi háborút hirdethet az USA

Közvetett kereskedelmi korlátozások bevezetését javasolja az egyik nagy amerikai üzleti szakmai szervezet szakértője arra hivatkozva, hogy az USA külkereskedelmi hiányának csökkentése a világgazdaság élénkítésének kulcsa, enélkül minden egyéb ösztönző program kudarcra van ítélve.