RENDEZVÉNYEK

MAGYAR TERMÉK MARKETING FÓRUM

Fantasztikusan nyitottuk az évet, immár hagyományosnak számító évindító marketing fórumunk minden korábbi elvárást felülmúlt! Az eseményre 90 partnerünk regisztrált, ez duplája a korábbi éveknek. Célunk védjegyhasználóink támogatása, hogy az aktuális piaci környezethez alkalmazkodva költséghatékony közösségi marketing lehetőségeket kínáljunk, melyek a rendezvényen bemutatásra is kerültek.

MESTERMŰVEK ÜZLETI REGGELI

ADAT – VAGYON – HASZON

Hogyan védjük meg az adatainkat és aknázzuk ki a bennük rejlő lehetőségeket?

Többek között erre a kérdésekre kerestük a válaszokat a témában jártas meghívott szakértőkkel,
előadókkal.

MAGYAR TERMÉK MARKETING FÓRUM

A hagyományos őszi marketing fórumunkon a 2024-es MAGYAR TERMÉK kedvezményes közösségi aktivitásokról és jövő évi kampányokról beszélgetünk. Ezúttal a bevezető előadás után panelbeszélgetéseken keresztül - gyártók és kereskedelmi partner részvételével - mutatjuk meg, hogy miért érdemes csatlakozni a közösségi akciókhoz.

MAGYAR KINCSEK PROGRAMSOROZATUNK 15. ÁLLOMÁSA

Ez alkalommal a Somló tanúhegyre és vidékére invitáltunk benneteket, hogy együtt kalandozva ismerjük meg a természet és az emberi kéz alkotta csodálatos színeket, formákat és ízeket.

EDUTIME - Magyar Termék online marketing fórum

Szeptember közeledtével, ahogy a diákok beülnek az iskolapadba, úgy kínáltunk mi is számotokra hasznos tudásszerzési lehetőséget az aktuális marketing trendek és márkaépítési stratégiák területén. Tudjuk jól, hogy a sikeres munkához elengedhetetlen a folyamatos tanulás és új ismeretek elsajátítása. Ezért tartottuk meg az EduTime eseménysorozat ingyenes online marketing fórumát.

AZ MBH BANK AGRÁRCENTRUM BEMUTATJA: 9. AGÓRA KONFERENCIA JÖVŐBIZTOS STRATÉGIÁK, VEVŐSZERZÉS A ROBOTOK KORÁBAN

A világgazdaságban zajló folytonos változások, az energiaárak ingadozása, valamint a hazai infláció
mértéke továbbra is komoly befolyással bír a magyar vállalatok mindennapjaira.
De mikor és hogyan térhet vissza a vevők vásárlási kedve, és van-e esély arra, hogy a közeljövőben
ismét meredek felszállóágra kerül a magyar kereskedelem? Egyáltalán mit tartogat a cégek számára
az elkövetkező időszak, és mire kell készülni, hogy megtartsák a piaci pozíciójukat?