DIGITÁLIS MÁRKAÉPÍTÉS AZ FMCG IPARÁGÁBAN

Idén újra lehetőséget kaptunk arra, hogy olyan programban vehessünk részt, ahol nem csak a "magyar terméket", hanem a védjegyes termékeket is hirdetni tudjuk a Google keresőben.

Az esemény célja többek között, hogy kifejezetten az FMCG iparág szereplői számára bemutassa a Google hirdetési lehetőségeit a Search, Display valamint YouTube hálózatokon. Mindezek mellett a résztvevők megismerhetik a YouTube tartalom stratégia és a digitális marketing stratégia készítés módszerét is, és bepillantást nyerhetnek a 2018-as YouTube felmérés eredményeibe. Ezt a lehetőséget átnyújtottuk védjegyhasználóinknak, a programban kb. 20-30 cég vett részt.

Az érdeklődőknek a Google Groundon szakmai támogatást nyújtottunk november 19-én.

PROGRAM (egy-két előadás elérhető a nevekre kattintva):

A digitális segítségnyújtás kora (Pécsi Boglárka - Marketing, Google Magyarország)

Google Ads alapok - keresési és display hirdetések (Virág Csilla - Account Strategist, Google Ireland)

YouTube Ads alapok (Valu Róbert - Digital Consultant, Google Magyarország)

YouTube tartalom marketing (Bozán András -Videómarketing - YouTube szakértő, tanácsadó)

YouTube felmérés 2018 (Kovács Péter- Agency Sales Manager, Google Magyarország)

Hogyan készítsünk digitális marketing stratégiát? (Vajda Éva - WebMa Analitikus Marketing)

Magyar Termék Promóció Google Analytics esettanulmány (Vajda Éva - WebMa Analitikus marketing)