Hírek

Új ostyagyártási technológiát vezetnek be Rétságon

Kétmilliárd forintos beruházásban hoz létre ostyaüzemet Rétságon a dunakeszi székhelyű Urbán és Urbán Kft.; az új telephelyen olyan technológiát vezetnek be, amellyel lehetővé válik az egészséges életmódot szolgáló és diabetikus termékek gyártása is - a cég erről közleményben tájékoztatta az MTI-t.

Hajrá magyar termék!

A szaktárca és a NAKVI célja a helyi termelők támogatása és a magyar termékek népszerűsítése.

A fogyasztók 2014-ben a Soós Tésztára szavaztak

Idén harmadszor került sor az Év Terméke megmérettetésre. Száraztészta kategóriában a Soós Tészta Kft. Premio termékcsaládja lett a díjazott.

Mi alapján dönt a magyar fogyasztó mikor tojást vásárol?

Az elmúlt években számos olyan változás történt a hazai tojáspiacon, ami a fogyasztókat érinti, amelyeknek célja a fogyasztók szélesebb körű tájékoztatása volt. A szakma, a tojástermelők és kereskedők több kérdésben is megosztottak voltak, elsősorban a tojás kilóra vetített árának feltüntetése és egyes védjegyek alkalmazása témájában különböztek jelentősen a szakmai vélemények. Ezekről a kérdésekről készített kutatást a Nyugat-magyarországi Egyetem Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Karának egyik végzős hallgatója.

Az Univer Product rekordbevételt ért el 2013-ban

A kecskeméti székhelyű Univer Product Zrt. élelmiszer-ipari vállalkozás 2013-ban nettó 16,6 milliárd forint rekord árbevételt ért el - közölte Molitórisz Károly vezérigazgató csütörtökön az MTI-vel.

SafeBrand a magyar termékekért

Napjaink tudatos fogyasztójának számos dolog lehet érték egy termék kiválasztásakor: a természetes összetevők, tápértékek, allergének mellett egyre nagyobb figyelem irányul a környezettudatos bio termékekre, nem utolsó sorban arra, hogy a termék honnan származik, hol készült.