Kívül-belül megújult az Abonett

Teljesen megújította termékeit az extrudált kenyerek piacvezető hazai gyártója, az Abonett Kft. Az új ízeket és csomagolást, valamint a megújított honlapot és webshopot reklámkampánnyal támogatja az abonyi családi vállalkozás.

Az Abonett régóta vezeti az extrudált kenyerek piacát Magyarországon, és a változó vásárlói igények, táplálkozási trendek új lehetőségeket nyitnak meg előtte, azért új termékeket fejlesztett ki, és a szélesebb kínálatának a korábbinál nagyobb marketingtámogatást ad – mondta Szebeni Zoltán, aki a családi vállalkozás ügyvezető posztját 2018-tól vette át az alapító id. Szebeni Zoltántól. Az Abonett fennállásának legátfogóbb marketingakcióját Siffel Ágnes tanácsadó és a HélisKft. csapata koordinálta. Az új csomagolást az Art Force Design Kft. tervezte meg. A karakteresebb, letisztult dizájnú, a piacvezető szerephez illeszkedő csomagolás célja az volt, hogy jobban megkülönböztethetők legyenek az egyes termékcsaládok (klasszikus, bio és gluténmetes), ezzel is segítve a fogyasztók tájékozódását. Ezt támogatja az Abonett új weboldala és webshopja is, ahol receptötletek, videókat, táplálkozási tanácsokat találhatnak a vásárlók, akik tanácsadó válaszol a kérdéseire. A weboldal megújítását az ExtremeNet digitális ügynökség végezte. Annak érdekében, hogy megújulásról minél több vásárló értesüljön, az Abonett reklámkampányt indított. 

Májusban országszerte óriásplakátokon, citylighton és sok online felületen láthatók az új csomagolások és az új termékek. A kampány kreatív anyagát a Kaméleon Reklám Kft. készítette.Az Abonett extrudált kenyerei nemcsak kívülről, hanem belülről is megújultak. Új ízekkel és superfood magokkal bővült a választék. 2019-ben az Abonett gluténmentes termékcsaládja két taggal egészült ki (lenmaggal és zöldségekkel extrudált kenyér), így már öt ízben kapható, a bio termékcsalád pedig három új ízben elérhető. Az Abonett kifejlesztette a 4 szeletes kis kiszerelést és az új szendvicseit, hogy a vásárlók bárhol és bármikor fogyaszthassák a termékeit, amelyeket bárki lelkiismeret-furdalás nélkül fogyaszthat, hiszen egy szeletben csupán 19 kalória van, és a szendvicsekben is kevesebb mint 130. Az új termékekkel összesen már 14 Abonett extrudált kenyér és 4 szendvics íz közül választhatnak a vásárlók.

(Forrás: Store Insider)