Menü

GRABOWSKI Kiadó Kft.

Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 269. III. emelet

Tel: +36 (30) 826-4158

Email: info@trademagazin.hu

Honlap: www.trademagazin.hu

 

A Trade magazin 2006. novemberében, az akkori Foodapest kiállításon mutatkozott be, 2018-ban pedig már a XIII. évfolyamába lépett.

A napi fogyasztási cikkek piacáról szóló magazin üzleti döntéshozók számára készül a legkisebb gyártó, forgalmazó, kereskedő vagy gasztro partnerünktől a legnagyobb cég menedzseréig, cégvezetőjéig, és természetesen minden számukra fontos szolgáltató- vagy termelővállalkozás döntéshozójáig. Fókuszba a gyártót és a számára legfontosabb értékesítési csatornákat helyezzük: a kis- és nagy kereskedőket, valamint a horeca egységeket.Elérésükre országos, folyamatosan ellenőrzött adatbázist használunk. A Trade magazin nyomott példányszáma 2018- tól lapszámonként 20 000. Terjesztett példányszáma 22 805 auditáltan (2017. I. fv. MATESZ audit).A www. trademagazin.hu címen naponta friss hírekkel várjuk az érdeklődőket – a magazinhoz hasonlóan – magyar és angol nyelven. Hírlevelünket Magyarországon és világszerte 5000 partnerünk, olvasónk e-mail címére küldjük el minden munkanap. Honlapunk látogatottsága napi 2000-2500 fő, ahol megtalálható szaklapunk digitális kiadása is.Több eseménynek, programnak vagyunk hivatalos lapja, illetve kizárólagos partnere (Superbrands, MagyarBrands, Product of the Year program kizárólagos FMCG médiapartnere, SIRHA Budapest hivatalos lapja, Trade Marketing Klub alapító-médiatámogatója, Magyar Vendéglátók Ipartestületének hivatalos szócsöve).

Business Days négynapos konferenciánk évi egy alkalommal képet ad a jelenlévőknek az élelmiszer-gazdaság helyzetéről, a kereskedelem aktuális terveiről, a márkák legújabb innovációs törekvéseiről, valamint a kommunikációs megoldások trendjeiről.

A cégvezetőknek rendezett Business Dinners üzleti vacsoráinkra a szakma számára fontos személyeket hívunk meg beszélgetőpartnernek.

Rendezvényeink többségét a Lánchíd Klubbal együttműködésben indítottuk, és szervezzük ma is.

A trade marketing munka elismeréseként hoztuk létre „Az év legsikeresebb promóciója”versenyt. Az eredményhirdetéshez szakmai nap és díjátadó kapcsolódik.

Együttműködő partnerei vagyunk a Trade Marketing Klubnak, amelynek keretében évente egy konferenciát és több klubülést szervezünk olyan kollégák számára, akik fontosnak tartják, hogy értékesítési vagy marketingmunkájukban a trade marketing szakmai alapokon is helyet kapjon. 2009-ben hirdettük meg először „Az év trade marketingese” versenyt és díjat, amelyet azóta is minden évben kihirdetünk.

2015-ben hirdette meg hivatalosan a Trade magazin és a Trade Marketing Klub az első SuperStore versenyt, amely célja, hogy évente egy alkalommal díjazzuk a legharmonikusabb koncepcióval kialakított értékesítési pontokat, amelyek célközönségük igényeit leginkább kielégítik, és mind kialakításukban, megjelenésükben, mind képviselt értékeikben harmonizálnak. A díjátadásra minden évben a szakma legnagyobb eseményén, a Business Days konferencia gálavacsoráján kerül sor, ahol a legsikeresebb SuperStore átveheti a Store of the Yeardíjat is.

Alapító tagja vagyunk a POPAI Magyarország Egyesületnek, ahol a tagok közös célja a vásárláshelyi marketingkommunikáció, az eladáshelyi tevékenységek hatékonyságának megértése, növelése (www.popai.hu).

A Magyar Termék védjegy megszerzésével szeretnénk tovább erősíteni olvasói és hirdetői bizalmunkat, illetve saját kommunikációs eszközeinket és lehetőségeinket kihasználva növelni a fogyasztói, gyártói és forgalmazói tudatosságot a magyar termékek vonatkozásában.