Menü

2017.03.06. GOOGLE ADWORDS ONLINE HIRDETÉSI AJÁNLAT ÉS TRÉNING

 

Idén év elején lehetőséget kaptunk arra, hogy olyan programban vehessünk részt, melynek kb. 35 millió Ft-os kerete lehetővé teszi, hogy nem csak a "magyar terméket", hanem a védjegyes termékeket is hirdetni tudjuk a Google keresőben. Az ajánlat lényege, hogy szakértő ügynökség kampánykezelése mellett, csupán a kezelési díj megfizetésével háromszoros értékű hirdetést nyújtunk. Ezt a lehetőséget átnyújtottuk védjegyhasználóinknak, a programban kb. 20-30 cég tud részt venni.

Az érdeklődőknek a Google Groundon szakmai támogatást nyújtottunk, egy Google Tréninggel egybekötött programon mutattuk be a koncepciót.

Az ajánlat ITT megtekinthető.

PROGRAM (az előadások elérhetők a nevekre kattintva):

Vajda Éva - FMCG  AdWords Display és Youtube kampányok gyakorlati példákkal és konkrét eredményekkel

Boros Botond - Hogyan ragadjuk meg a mikromomentumokat?

Csukás Zsuzsa -  Az online és offline csatornák összekapcsolása és szinergiái az FMCG iparágban

Egly Csaba - Google Business Development Manager - A 2017-es év online trendjei az FMCG iparágban

Asabiny Miléva - Google Market Lead - Google AdWords újdonságok a márkaépítés szolgálatában

Valu Róbert - Google Digital Consultant - A mobilhirdetések szerepe a marketing mixben

 

Galéria