Menü

Hírek

Átadták „Az év legsikeresebb promóciója 2017”-díjakat

A Trade magazin szervezésében idén, jubileumi tizedik alkalommal került megrendezésre a díjátadó ünnepség. Az idei megmérettetésre 6 kategóriában 34 pályamunka érkezett az FMCG-piac szereplőitől.

A Praktiker ajánlja a Magyar Terméket

Az eredetjelölés egységesítése és a hazai gazdaság erősítése érdekében közös programot indított a magyarországi Praktiker és a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. A barkácsáruházlánc ajánlja hazai beszállítóinak a Magyar Termék védjegyek használatát, amelyek segítik a fogyasztókat a tájékozódásban.

Lakossági piacra fejleszt a DOMI Fokhagyma

Áttörésre készül a DOMI Fokhagyma Kft. A fokhagyma-feldolgozással több mint 22 éve foglalkozó társaság az FMCG-­piacra koncentrálva nemcsak a natúr zúzott, a húsokhoz, sültekhez vagy éppen fasírthoz kínált, fűszerezett – tubusos, tasakos – termékeivel jelenne meg. Egy olyan, hosszabb eltarthatósági idejű tisztított fokhagymával szeretnének még az idén piacra lépni, amely már a háztartások számára önmagában is vonzó lehet, nem beszélve a vendéglátóhelyekről. A termék forgalmazási jogára az igényt már két országban előre jelezték.

Legyen malacod! – virtuális hizlalás, valódi disznótor

Bárki felnevelheti saját malacát Cégénydányádon a Legyen Malacod! program keretében. A 2017 augusztusában alakult Szatmár Farm Szociális, Mezőgazdasági és Értékesítő Szövetkezet programjában a szervezet sertésbértartást vállal: a csatlakozók tetszőleges számú malacot vásárolhatnak és hizlaltathatnak fix költségért. A malac fejlődését mindenki online – webkamerán – követheti.

A mezőgazdaság is jó érzéssel gondolhat a cementgyárra

Mi a közös egy cementgyárban és egy nápolyiüzemben? Nemcsak az, hogy mindkettő liszt finomságú alapanyaggal dolgozik, vagy hogy sok szálon kötődik az agráriumhoz. Az is összehozza össze őket, hogy jogosultak a Magyar, illetve a Hazai Termék védjegy használatára.