Megújult a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. csapata
Új ügyvezetőt és irodavezetőt neveztek ki.
Új ügyvezetőt és irodavezetőt neveztek ki.
Hiánypótló összeállítást készített a Professional Publishing Hungary kiadó szaklapja, az Élelmiszer. Az "FMCG TOP 50 Szakember" kiadvány a hazai FMCG (Fast-moving consumer goods), azaz a gyorsan forgó, napi fogyasztási cikkek piacára hatással bíró 50 személy névsorát mutatja be. Az Élelmiszer Online-on most naponta "megismerkedhet" két szakemberrel. Ma Bodrogai Ferenccel, a Forest-Papír Kft. ügyvezetőjével folytatjuk.
Nem csökken az igény az innovatív, az alapokhoz visszatérő, jóízű, könnyen elkészíthető, egészség szempontjából előnyös élelmiszerek iránt. Azok a fogyasztók pedig, akik fontosnak tartják az egészséges étkezést, készek magasabb árat fizetni a számukra értékesebb élelmiszerért. Gyártóként azonban eltérő, hogy a választék kialakítása és a kommunikáció terén mindez mit jelent.
A Bell Csoport 2016. április 1-jével felvásárolja a konyhakész salátatermékekre szakosodott Eisberg csoportot és megkezdi saját tevékenysége bővítését ebben a szektorban.
Átalakult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felsővezetése: Bányi Kata trade-marketing igazgatóként, Galántai György pedig értékesítési igazgatóként folytatja pályafutását a cégnél. A korábbi általános kereskedelmi igazgató, Békefi László a Coca-Cola HBC cégcsoport lengyelországi értékesítési igazgatói teendőit látja el a jövőben.