Hírek

A boltban a magyarok számára a márkák származási helye a legfontosabb szempont

A magyar fogyasztók 65 százaléka szerint a márkák származási helye jobban befolyásolja vásárlási döntéseiket, mint kilenc másik szempont, amelyek közé tartozik például az ár, íz, funkció vagy csomagolás is - derül ki a Nielsen piackutató vállalat globális felméréséből.

FM: szeptembertől folytatódhat a Helyi termék éve eseménysorozat

A Helyi termék éve eseménysorozat folytatását tervezi a Földművelésügyi Minisztérium (FM) szeptembertől - mondta Zsigó Róbert, a szaktárca élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára pénteken az M1 aktuális csatornán.

FMCG TOP 2016 - Mire jó egy védjegy, ha magyar?

Mit "tud"? Mennyire ismerjük?

A tíz legnagyobb európai vágóhíd közé kerülhet a Master Good létesítménye

A kormány 3,56 milliárd forint támogatással járul hozzá a baromfitenyésztéssel és -feldolgozással foglalkozó Master Good cégcsoport vágóhídját és feldolgozóüzemét bővítő, a vállalat exportkapacitását növelő 8,9 milliárd forintos beruházáshoz, a fejlesztés 500 új munkahelyet hoz létre Kisvárdán - közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kedden Budapesten sajtótájékoztatón.

Nyereséggel zárta 2015-öt a Kométa

A Kométa 99' Zrt. az előző évinél 5 milliárddal több, mintegy 30 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, és az évek óta tartó veszteséges működést követően több százmillió forint nyeresége volt - mondta a cég gazdasági igazgatója az MTI érdeklődésére.

FMCG TOP2016 Konferencia - magyar termék programrésszel

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. több éve hagyományosan tavasszal szakmai napot szervez védjegyhasználóinak és partnereinek, mely az idei évben rendhagyó jelleggel az Élelmiszer FMCGTOP2016 konferencia (korábbi nevén Élelmiszer szaklap Szakma Napja) részeként kerül megtartásra. A rendezvény kiemelt támogatójaként jelenünk meg saját szakmai programrésszel.