2020-ban a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampányunk 2 kategóriában is Gyémánt díjat nyert
A díjról: A „Marketing Diamond” elismerő védjegyre pályázhatnak magyarországi ügynökségek, illetve marketingtevékenységet végző cégek, amelyek a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt marketingtevékenységet végeznek.
2020-ban a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampányunk 2 kategóriában is Gyémánt díjat nyert:
1. A Magyar Termék 2020 márciusában a védjegyhasználói között felmérést készített, hogyan érinti cégeiket a pandémia helyzet. A felmérésből kiderült, hogy a márkaépítés fontos ebben az időszakban is, az online kommunikáció szerepe felértékelődött, a fogyasztó szolidáris okokból is a magyar termék felé fordul. A Magyar Termék ezért elindította a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampányát annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire fontos most egymás segítése, a hazai termékek vásárlása.
A Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány ötlet a KNK PR&Média Kft. partnerünktől született, mellyel Gyámánt díjat nyert a kis költségvetésű integrált kampányok kategóriában.
2. 2020 májusában a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció keretében 20 cég részvételével maszkos plakátkampányba kezdtünk a hazai termékek védelmében. A legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátok buzdították az arra járókekőlet, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”. Ennek megvalósításában a JCDecaux Hungary Zrt. volt partnerünk. Eseményalapú aktivációk kategóriában ezzel a kampánnyal ő is Gyámánt díjat nyert.
Nézd meg a JC Decaux díjának átadásáról készült kisvideót: