RENDEZVÉNYEK

EDUTIME - Helyi ízek lokális beszállítói program I. állomás

Az Auchan Magyarország Kft. és a Magyar Termék Nonprofit Kft. évek óta
együttműködik a magyar termékek népszerűsítésében, keresletük növelésében.
Ezen törekvést erősítve az Auchan új, lokális beszállítói program indítását tervezi
2025-ben, amelynek első állomása Debrecen.

AGÓRA – 11. KONFERENCIA - AZ ÉLELMISZERIPAR JÖVŐJE MA KEZDŐDIK!

A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. bemutatja: Az élelmiszeripar jövője ma kezdődik! – Fókuszban a technológia, innovációk és a nemzetközi trendek

A világ és az üzleti környezet gyorsabban változik, mint valaha. A hazai FMCG és élelmiszeripar meghatározó szereplői számára az innovációk és új technológiák követése elengedhetetlen, hiszen a jövő a ma meghozott döntéseken alapul.
Célunk, átfogó képet adni az FMCG szektor legfrissebb trendjeiről és technológiai újításairól, különös figyelmet fordítva az európai piaci és gazdasági változásokra, hiszen az iparági trendek, új szabályozások és a technológiai fejlődés folyamatosan új kihívások elé állítanak mindenkit.

MAGYAR KINCSEK PROGRAMSOROZATUNK 18. ÁLLOMÁSA

Élményekben gazdag nap Székesfehérváron és Móron, a Magyar Kincsek programsorozat újabb állomása ismét felejthetetlen élményeket tartogatott a résztvevők számára.

MAGYAR TERMÉK KERESKEDELMI MARKETING WORKSHOP

Júniusban egy gyakorlatorientált workshopra vártuk partnereinket, ahol a kereskedelmi marketing kihívásaira közösen kerestünk működő megoldásokat. A rendezvénynek az volt a célja, hogy valós példákon keresztül, interaktív módon segítsük a hatékonyabb üzlettéri kommunikációt – legyen szó polcszintekről, kihelyezésekről vagy promóciós megjelenésekről. A közös ötletelés és tapasztalatcsere remek lehetőséget teremtett arra, hogy minden résztvevő új inspirációkkal térjen vissza a mindennapi munkájához.

MESTERMŰVEK ÜZLETI KLUB

Egy új korszak határán. Mire kell számítani a világban és itthon, egy régi-új gazdasági környezet tér vissza? Napjainkban a gazdasági környezet folyamatos átalakuláson megy keresztül, és a vállalkozásoknak fel kell készülniük az új kihívásokra és lehetőségekre. Rendezvényünk középpontjában az állt, hogy milyen változásokra számíthatunk a globális és hazai gazdaságban, és ezek hogyan hatnak a magyar vállalkozások mindennapjaira.

EDUTIME SZAKMAI ESEMÉNY

A marketing és üzleti világ folyamatosan változik. Az EDUTime szakmai nap középpontjában a legújabb mesterséges intelligencia alapú megoldások és a 'creator economy' kínálta lehetőségek álltak, amelyek ma már nemcsak a globális vállalatok, hanem a hazai kis- és középvállalkozások számára is nélkülözhetetlenek.