Hírek

Érdemes figyelni a Penny magyar termékeire, nagyot nyerhet szeptemberben

Továbbra is komolyan veszik a Penny Magyarországnál a hazai áruk népszerűsítését, amelyek a saját márkás termékek között is egyre nagyobb teret hódítanak. Így a vásárló nemcsak abban lehet biztos, hogy minőségi terméket kap, hanem az alacsony ár is garantált. Ráadásul az őszi kampányban a szerencsésebb vevőknek nyereményekkel honorálják a hazai termékek melletti elkötelezettségüket.

Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát

A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét - ezt támasztja alá a Magyar Termék Nonprofit Kft. legújabb kutatása, melyet augusztusban a védjegyeit használó cégek körében végzett. A CBA a Strand Fesztiválon résztvevő fiatalok körében vizsgálta az AI használatát. A kutatások eredménye egyértelműen megmutatta, hogy ma már az üzleti életben és a Z generáció világában is mindennapos az AI alkalmazása.

Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban

Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért a Rossmann és a Magyar Termék Nonprofit Kft. júliusban. Kozmetikai ajándékcsomagot, Rossmann ajándékkártyát, és teljes stylist, fodrász és sminkes általi átalakítást is lehet nyerni a drogériában elérhető megjelölt magyar termékek megvásárlásával, a fődíj pedig egy Dyson hajformázó.

A Magyar Termék megjelenik a tananyagokban

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint a meglévő oktatási anyagba illeszkedve történeteket, esettanulmányokat, helyzeteket mutatnak be, amelyek segítik a gyerekek tudásának elmélyítését és felhívják a figyelmet a hazai előállítású termékekhez kapcsolódó tudatos szemléletmódra.

Sikeresek a magyar és hazai termékek - Van erő a hazaiban

Bár a pandémia, majd a gazdasági helyzet és a háborús válság okozta nehézségek megnehezítették a hazai és a magyar termékek gyártóinak életét, úgy tűnik, a fogyasztói kedveltség töretlen.
Az általunk megkérdezett piaci résztvevők a termékfejlesztésben, az új termékekben és a kommunikációs hatékonyságban látják a siker receptjét. Úgy tűnik, a származást igazoló védjegyek egyfajta biztonságot, plusz információt jelentenek mind a gyártók, mind a vásárlók számára.

Minden második vásárló szerint a hazai termék egyet jelent a biztonsággal

A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN TÖBB VAN címmel futó kampánysorozatának márciusi állomása a METRO Nagykereskedelemmel közös promóciós együttműködés. Ennek részeként egy különleges elő-húsvéti gasztro-workshop keretében öt – Ceres Zrt., Haladás MG Zrt., Mary-Ker Pasta Kft., Mészáros – Borház Kft., Pápai Hús Kft. – Magyar Termék védjegyhasználó rendhagyó módon mutatkozik be.