Hírek

Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban

Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért a Rossmann és a Magyar Termék Nonprofit Kft. júliusban. Kozmetikai ajándékcsomagot, Rossmann ajándékkártyát, és teljes stylist, fodrász és sminkes általi átalakítást is lehet nyerni a drogériában elérhető megjelölt magyar termékek megvásárlásával, a fődíj pedig egy Dyson hajformázó.

A Magyar Termék megjelenik a tananyagokban

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint a meglévő oktatási anyagba illeszkedve történeteket, esettanulmányokat, helyzeteket mutatnak be, amelyek segítik a gyerekek tudásának elmélyítését és felhívják a figyelmet a hazai előállítású termékekhez kapcsolódó tudatos szemléletmódra.

Sikeresek a magyar és hazai termékek - Van erő a hazaiban

Bár a pandémia, majd a gazdasági helyzet és a háborús válság okozta nehézségek megnehezítették a hazai és a magyar termékek gyártóinak életét, úgy tűnik, a fogyasztói kedveltség töretlen.
Az általunk megkérdezett piaci résztvevők a termékfejlesztésben, az új termékekben és a kommunikációs hatékonyságban látják a siker receptjét. Úgy tűnik, a származást igazoló védjegyek egyfajta biztonságot, plusz információt jelentenek mind a gyártók, mind a vásárlók számára.

Minden második vásárló szerint a hazai termék egyet jelent a biztonsággal

A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN TÖBB VAN címmel futó kampánysorozatának márciusi állomása a METRO Nagykereskedelemmel közös promóciós együttműködés. Ennek részeként egy különleges elő-húsvéti gasztro-workshop keretében öt – Ceres Zrt., Haladás MG Zrt., Mary-Ker Pasta Kft., Mészáros – Borház Kft., Pápai Hús Kft. – Magyar Termék védjegyhasználó rendhagyó módon mutatkozik be.

A HAZAIBAN TÖBB VAN összefogáskampány folytatásával nyitotta 2024-et a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2024-ben sem lassít; a tavaly nyáron indított, „A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampány folytatásával nyitotta az új évet! A január–februári, sales támogatói lábbal is rendelkező image-­kampány ingyenes részvételt biztosított a védjegyes partnerek számára.

CBA: fókuszban a Magyar Termék védjegyes termékek! – A vállalat tovább erősíti a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közös együttműködését

A hazai kereskedelmi üzletláncok közül a CBA is kiemelten kezeli a kiváló minőségű magyar termékek széles körű forgalmazását. Ennek hátterében több fontos tényező áll, amelyek magyarázzák, miért helyez a vállalat ekkora hangsúlyt a honi előállítási árucikkekre, köztük a Magyar Termék védjegyekkel ellátott saját márkás élelmiszerekre. A fentiekkel párhuzamosan a védjegyeket kibocsátó Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel is évről évre egyre szorosabbra fűzi együttműködését.