Hírek

Az UHT tej és a tejföl volt a járványidőszak nyertese

Jól állja a válságot a hazai tejipar.
Kirívó keresleti hullámzással, nem várt piaci átrendeződéssel és néhány meglepően kedvező fejleménnyel szembesültek a hazai tejipari cégek a járvány kezdete óta. A felhalmozó vásárlásokban az UHT tej és a tejföl volt a sztár. A házhozszállításra átálló éttermek pedig sajtból rendeltek többet a pizzákhoz.

2020-ban a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampányunk 2 kategóriában is Gyémánt díjat nyert

A díjról: A „Marketing Diamond” elismerő védjegyre pályázhatnak magyarországi ügynökségek, illetve marketingtevékenységet végző cégek, amelyek a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt marketingtevékenységet végeznek.

Hétköznapi termék tette milliomossá a nyugdíjas titkárnőt

Papírtörlővel nyert egymilliót egy érdi asszony a hazai termékeket népszerűsítő nyereményjátékban, amelyen 110 ezer darab termék vásárlásáról küldtek be AP kódot a résztvevők. Ezúttal több Magyar Termék védjegyes árut vittek haza a vásárlók egyszerre a boltokból, mint egy évvel korábban.

A vásárlás a járvány ellenszere a hazai élelmiszergyártóknak

Újratöltve folytatódik a „Vedd a hazait! Védd a hazait!”
Mást és másként vásárlunk a járvány idején a boltokban. Felértékelődött annak fontossága, mit teszünk a kosarunkba, ugyanis a hazai gyártók számára a fogyasztók vásárlásai jelentik a járvány legjobb ellenszerét – derült ki a #veddahazait akció 2021-es folytatásáról tartott sajtótájékoztatón.

Hazai Termék védjegyet kapott a Terrán 7 termékcsaládja

A Terrán Tetőcserép termékei magyar alapanyagokból, már több mint 100 éve készülnek Magyarországon, egy családi vállalkozás alapjain megerősödve és folyamatosan fejlődve. A márka 2021-től a Hazai Termék védjegyet használók büszke és tudatos körét erősíti.

A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol

Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet erejéig tartó – akció, amelyben a Príma megajándékozza azon vásárlóit, akik egyidejűleg legalább három védjegyes hazai árucikket vásárolnak online.