Hírek

Áttöri az álomhatárt a Magyar Termék, új hazai márkát vezet be a SPAR

2021 végére eléri a 200-at a Magyar Termék védjegyeket használó hazai gyártók száma – mondta Benedek Eszter, a védjegyrendszert működtető nonprofit cég vezetője az idén először meghirdetett Hazai Termékek Hónapja sajtótájékoztatóján. A kampányt támogató SPAR Magyarország augusztustól „SPAR HAZAI. SZERETEM” márkanéven hagyományos magyar ízvilágú élelmiszereket kínál boltjaiban, az Irinyi Terv Élelmiszeripari Beszállítófejlesztési Programjának keretében pedig már 30-nál több csatlakozó gyártócéggel működik együtt.

Itt az Auchan, Spar, Kifli újabb csodafegyvere: ezzel döntenék el a boltháború sorsát

A vásárlók, boltok egyaránt arról számolnak be, egyre nő kereslet a magyar termékek iránt. A gazdaság, helyi termelők, gyártók támogatásától kezdve, a környezetvédelmi szempontokon át, a frisseség iránti igényig számos oka lehet, hogy miért a hazait választják a vásárlók.

A Hazai Termékek Hónapja lett augusztus

Idén először augusztusban meghirdette a Hazai Termékek Hónapját a Magyar Termék Nonprofit Kft., ezzel folytatva a gyártók és az áruházláncok korábban soha nem látott összefogását eredményező „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányát.

Sikeresen lezajlott a 11. Magyar Termék védjegyeket népszerűsítő promóció

Tavaly kávéfőzőt nyert, idén pedig elvitte a főnyereményt, az egymilliót ugyanaz az alföldi asszony. A hazai termékeket népszerűsítő nyereményjáték eredményeiből a fogyasztók tudatosabb vásárlása és a kisebb üzletláncok növekvő népszerűsége is látszik. A résztvevők közel 42 ezer darab termék vásárlásáról küldtek be kódot.

Vedd a hazait! Védd a hazait! – egyre többen keresik a magyar termékeket

Nyugaton egyelőre sokkal tudatosabban vásárolják az emberek a hazait, de folyamatosan fejlődnek a magyar fogyasztók is. A Makronóm interjúja a magyar termékek nagykövetével, Benedek Eszterrel, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjével.

Egymilliót érhettek a hazai áruk

Tíz védjegyhasználó közel 170 termékével lehetett játszani a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a METRO áruházlánc közös „Vedd a hazait, nyerj a hazai termékekkel!” kampányában április 21. és május 18. között.