Hírek

Újabb ötletes nyereményjátékkal rukkolt elő a Magyar Termék Nonprofit Kft.

Magyar Termék 15 perces vásárlási élménnyel is gazdagodhattak azok, akik részt vettek a Magyar Termék és a PENNY közös, „A hazai mindig nyerő!” promóciójában. A négy hétig tartó országos kiterjedésű akcióban csaknem 4 500 fő vett részt. A nyereményjáték népszerűségét bizonyítja, hogy a pályázók többször is játszottak annak érdekében, hogy elnyerjék az értékes nyereményeket. A fogyasztók a folyamatos akciós újságos hirdetéseknek, az in-store/áruházon belüli kihelyezéseknek, a TV-kampánynak és az online megjelenéseknek köszönhetően felfedezhették, hogy milyen széles is a választék a PENNY-ben a hazai áruk terén.

Újraindul a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya

Újraindul a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya. Ezúttal is az a cél – ahogy első alkalommal 2020-ban a pandémia ideje alatt –, hogy a hazai gyártók helyzetén javítsanak. A gazdasági körülmény ugyanis mára talán még összetettebbé vált. Az akció támogatására a Naszálytej Zrt. egy új, a kampány üzenetét hordozó termékcsomagolással jelent meg az Auchan áruházak polcain. Ezen felül a Magyar Termék az idei évre azt tűzte ki célul, hogy a gyártóik összforgalma a tavalyi 2650 milliárd forint után megközelítse, akár el is érje a 3000 milliárdot.

Hatalmas tömeget mozgatott meg a Magyar Termék kutatás

Fontos a fogyasztók számára a hazai eredet, de nem dőlhetnek hátra a gyártók. A hazai fogyasztók kivétel nélkül fontosnak tartják a hazai termékek széles választékát az üzletekben – derült ki a tavaly év végén készült online felmérésünkből, melyet négy hét alatt, több mint 16 ezer ember megkérdezésével végeztünk el.

Tatabányai futár nyerte az egymilliós fődíjat

A tatabányai Tescóban adták át a Magyar Termék Nonprofit Kft. immár hagyományos őszi nyereményjátékának egymillió forintos fődíját. A nyertesnek ugyanis az ott vásárolt Szerencsi Bonbon termék hozta meg a szerencséjét.

Jövőre #veddahazait 2.0 – A mozgalmas esztendőt „a hazai az igazi!” online imázskampány zárja

Ismét jelentős növekedéssel zárta az évet a Magyar Termék Nonprofit Kft. Jelenleg már 230 gyártó több mint ötezer árucikke jogosult a Magyar Termék védjegyrendszer valamelyik emblémájának használatára. Ezek gazdasági jelentősége hatalmas: éves összárbevételük meghaladja a 2650 milliárd forintot, gyártóik pedig 50 455 ezer embert foglalkoztatnak.

A Magyar Termék és a Rossmann összefogása a hazai szépségmárkákért

A feltörekvő magyar szépségipari márkák népszerűsítéséért fogott össze a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Rossmann Magyarország Kft. A női értékek és az esélyegyenlőség iránt elkötelezett szervezetekként a mögöttük álló reputáció, illetve kommunikációs, marketing- és sales-támogatás erejével is növelni kívánják a hazai szépségipar kiváló szereplőinek általános ismertségét. A program médiapartnere a Trade magazin.