Újabb összefogáskampánnyal népszerűsíti partnerei védjegyes árucikkeit a Magyar Termék Nonprofit Kft. A hazaiban több van szlogennel indított több hónapos akciósorozat első etapja novemberben lesz, és 15 márka részvételével zajlik.
Az utóbbi időszak gazdasági fejleményei hatására a korábbiaknál is magasabb szintre futott fel a hazai fogyasztók árérzékenysége. Ez a trend egy ideig még biztosan megmarad. Ennek következtében a vásárlók egyre megfontoltabban és tudatosabban választanak, amelynek köszönhetően keresettebbé váltak a megbízható hazai eredetet tanúsító Magyar Termék védjegyes árucikkek. Így a védjegyeket viselő termékek gyártói is mind komolyabb gazdasági súlyt képviselnek: a közelmúltban frissített, tavalyi éves, összesített árbevételük ugyanis immár megközelítette a 4000 milliárd forintot, amely messze felülmúlja még a korábbi, az év elejei várakozásokat is.
A globális kereskedelembe való betagozódás közel sem zökkenőmentes a kisebb gyártóknak. A 2023-as SPAR és a K&H közös szervezésében létrejött Hungaricool termékverseny egyik győztes vállalkozása a Magyar Termék védjegy használat mellett is letette már a voksát.
Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban integrált kommunikációban részesülhetnek azok, a gyártók, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt országos lefedettségű TV és citylight kampányban is hirdethetnek a védjegyes terméket gyártó és forgalmazó partnerek.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. új terület felé fordul, és egyértelmű szándéka, hogy segítse a hazai kozmetikai és szépségipari gyártókat a minél jobb piaci eredmények elérésében. A paletta igencsak széles, hiszen kétszáznál is több különböző hazai gyártó kozmetikai termékéből és szolgáltatásából választhatnak a fogyasztók, ám ezek ismertsége - a multinacionális cégek készítményeihez mérve -, egyelőre csekély. A Magyar Termék egyik első lépéseként több magyar kozmetikai márka képviselőjével gyűlt össze a PANDHY'S™ szépségszalonjában, hogy áttekintsék a honi szépségipari lehetőségeket.