Hírek

Ha augusztus, akkor hazai termékek hónapja

Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar agrárium és élelmiszeripar elkötelezett támogatójaként az idei reklámkampányban is jelentős szerepet vállal.

"A mi spájzunk" innovatív plakátkampány

Júniusban egészen szokatlan, egyedi megjelenést adtunk a 4-6-os villamos Nyugati téri megállójának. Egy valódi éléskamrát fedezhetnek fel a járókelők, számos magyar termékkel a polcokon. Mindez most futó citylight kampányunk extra eleme.

A hazai termékek népszerűsítésére stratégiai megállapodást kötött a Tesco és a Magyar Termék

Tovább bővül a Magyar Termék védjegyekkel ellátott készítmények száma a Tesco kínálatában: a hazai eredet és az ellenőrzött minőség hangsúlyozása érdekében az üzletlánc mostantól a saját márkás árucikkein is használni fogja a Magyar Termék Nonprofit Kft. tanúsító védjegyeit – ez is része annak a stratégiai megállapodásnak, amelyet sajtótájékoztató keretében írt alá Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője és Kámán Tamás, a Tesco-Global Zrt. beszerzési igazgatója. Az eseményen az Agrárminisztérium képviseletében Dr. Felkai Beáta Olga főosztályvezető is részt vett

Két csomag Detki keksz vásárlásával Apple csomagot nyert egy budapesti kétgyermekes anyuka

A CBA, a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Detki Keksz képviselői átadták annak a nyereményjátéknak a fődíját, amely március 10-e és április 6-a között zajlott, és amelyben 7 gyártó 175 védjegyes terméke vett részt. A szerencse egy budapesti kétgyerekes családanyának kedvezett.

Heves megyei kistelepülésre került az egymilliós fődíj

Tíz gyártó 243-féle védjegyes terméke vett részt a Vedd a hazait! nyereményjátékban. A 2021. augusztus 11-én indult és 2022. január 5-ig tartó promóció minden eddigi rekordot megdöntött: az összes vásárolt termék száma 143 560, az összes feltöltött AP kód pedig 73 132 darab volt. A legtöbben a Soproni Sör kínálatából választottak. Az egymillió forintos fődíj egy Heves megyei kistelepülésre került, nyertese elkötelezett a hazai áruk iránt, hogy ezzel is a magyar munkaerőt támogassa.

Intenzív integrált kampány az igazi hazaiért: 210 cég csaknem 5000 terméke jogosult a védjegyre

„A hazai az igazi” a szlogenje a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatának. Célja, hogy a hazai eredetű, ellenőrzött, megbízható termékekről szóló üzenetet eljuttassa a fogyasztók mind szélesebb köréhez, ezzel is segítve őket a tudatos vásárlásban. A legfrissebb statisztikák szerint több mint 210 cég közel 5000 terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. A SPAR Magyarország mindig is kiállt a hazai termelők és termékek mellett, ez átfogó fenntarthatósági koncepciójának is fontos része. A GoldenBurg védjegyhasználóként az elsők egyike a feldolgozatlan élelmiszerek kategóriájában.