Hírek

A Magyar Termék ereje a védjegyhasználók összefogásában rejlik

A #veddahazait kampányban részt vevő cégek képviselői azt emelték ki, hogy minden gazdasági szereplőből – gyártók, kereskedők, fogyasztók ­– pozitív érzéseket váltott ki a járványhelyzetben elindított akció. Az is ismét bebizonyosodott, hogy a Magyar Termék igazi ereje a védjegyhasználóik összefogásában rejlik.

Magyaros küllemű textiltermékek az Auchannál

A hazai beszállítói kapcsolatok kiemelten fontosak az Auchan kereskedelmi stratégiájában. Az áruházlánc ezért is működik együtt már évek óta a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel a hazai termékek népszerűsítése érdekében. Most az élelmiszerek mellett a kiskereskedelmi láncok közül elsőként textíliákat is árulnak majd a „Vedd a hazait!” kampány keretében.

Vegán termékcsaláddal robbant a sonkakirály Pápai

A magyar élelmiszerpiac idei legnagyobb szenzációjaként vegán termékcsaláddal lépett piacra a különösen sonkáiról híres Pápai Hús Kft.

Hazai Pakkokkal segíti a rászorultakat a #veddahazait mozgalom

A Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akciója, amely a gazdasági nehézségek leküzdését és a munkahelyek megőrzését szolgálja, a jótékonyság területére is kiterjesztette mozgalmát. Az első száz darab Hazai Pakk a szervátültetetteket segíti, amelyet ma adtak át a Magyar Szervátültetettek Szövetségének.

AGÓRA konferencia

A járvány legnagyobb üzleti sikersztorija azé a szegedi fertőtlenítőszer-gyártó cégé, amely megtízszerezte a terméke gyártását, és három hónap alatt működő üzemet épített a semmiből – többek között ez is elhangzott a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Üzlet a járvány idején” címmel megtartott – hagyományos, immár ötödik – AGÓRA konferenciáján, ami az idén rendhagyó módon, online zajlott.

Maszkos plakátkampányba kezd a #veddahazait

Már több mint ötven gyártó és kereskedőcég csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására, hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönző mozgalmához. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció most maszkos plakátkampányba kezd 20 cég részvételével.