Hírek

A Magyar Termék és a Rossmann összefogása a hazai szépségmárkákért

A feltörekvő magyar szépségipari márkák népszerűsítéséért fogott össze a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Rossmann Magyarország Kft. A női értékek és az esélyegyenlőség iránt elkötelezett szervezetekként a mögöttük álló reputáció, illetve kommunikációs, marketing- és sales-támogatás erejével is növelni kívánják a hazai szépségipar kiváló szereplőinek általános ismertségét. A program médiapartnere a Trade magazin.

Regina Christmas szalvéta

Az idei évben is megjelenik a Regina Christmas szalvétakollekció a boltok polcain. A szokásos frissítés mellett egy különleges mintával gazdagodik a portfólió.

GOF Hungary: 2022 a termékfejlesztés éve

Jelenleg már évi 2000 tonna zab a kapacitása a GOF Hungary Kft. 2019-ben átadott gluténmentes zabfeldolgozó üzemének. Most debütál a piacon a kizárólag zabpehelylisztből és vízből készült vegán tésztakülönlegességük, ám termékfejlesztési listájukon még sok más zabalapú készítmény szerepel.

Őszi nyereményeső védjegyes termékekkel

„Vonzó nyereményjátékokban vehetnek részt az ősz folyamán a Magyar Termék védjegyes termékek vásárlói” – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. – „Hűségoldalunk, a www.magyaranyero.hu integrált felületet nyújt valamennyi promóció számára, a játékosoknak pedig felhasználóbarát részvételt kínál.”

Idén a Pennyé a Kereskedelmi Nívódíj

A PENNY Market Kft. nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin által alapított elismerést Dr. Nagy István agrárminiszter, a szakma legnagyobb rendezvényén, a tapolcai Business Days-en adta át Vincze Gézának, a PENNY beszerzési igazgatójának.

Szegedi nyugdíjasé lett az egymilliós fődíj

Öt gyártó 87-féle védjegyes terméke vett részt a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj!” tavaszi közösségi nyereményjátékban. A promóció minden eddigi rekordot megdöntött: az összes vásárolt termék száma csaknem 60 000, az összes feltöltött AP kód pedig majdnem 30 000 darab volt. A legtöbben az Abonett kínálatából választottak terméket. Az 1 millió forintos fődíjat egy szegedi nyugdíjas vegyész nyerte meg a helyi ALDI-ban vásárolt Koch's tejszínes tormával.