Hírek

A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad

Debrecen–Budapest, 2025. június 26. – A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat arra, hogy leküzdjék az időről időre megjelenő gazdasági és egyéb kihívásokat. A Magyar Termék Nonprofit Kft. pedig abban tud a cégek segítségére lenni, hogy inspirálja a kooperációt, a tudásmegosztást, illetve az egyéni és közös fejlődést – hangzott el a független minősítő szervezet és az Auchan Magyarország Kft. közös debreceni beszállítói fórumán.

Közösen a fenntarthatóságért és a vásárlói tudatosságért. Edukációs programot indít a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Naszálytej Zrt.

A védjegyes magyar termékek választásának fontosságára hívja fel a diákok figyelmét a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Naszálytej Zrt. közös edukációs programja. A hazai áruk könnyű és egyértelmű azonosíthatóságát biztosító Magyar Termék védjegy témaköre 2024 őszétől szerepel az általános iskolai tantervben – a most induló ismeretterjesztő program még magasabb szintre emeli a védjegyekkel kapcsolatos tudásanyag elsajátítását.

A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc

Értékes nyereményekkel, vásárlási utalványokkal gazdagodhatnak, akik részt vesznek a Reál és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös országos nyereményjátékában. A promócióval a két cég a húsvéti készülődést szeretné még szebbé és könnyebbé tenni. Ehhez vásárláskor mindössze két, a játékban résztvevő Magyar Termék védjegyekkel ellátott terméket kell a kosárba helyezni a Reál és Reál Pont üzletekben, majd a vásárlást igazoló blokk kódját feltölteni a www.magyaranyero.hu weboldalon.

Érdemes figyelni a Penny magyar termékeire, nagyot nyerhet szeptemberben

Továbbra is komolyan veszik a Penny Magyarországnál a hazai áruk népszerűsítését, amelyek a saját márkás termékek között is egyre nagyobb teret hódítanak. Így a vásárló nemcsak abban lehet biztos, hogy minőségi terméket kap, hanem az alacsony ár is garantált. Ráadásul az őszi kampányban a szerencsésebb vevőknek nyereményekkel honorálják a hazai termékek melletti elkötelezettségüket.

Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát

A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét - ezt támasztja alá a Magyar Termék Nonprofit Kft. legújabb kutatása, melyet augusztusban a védjegyeit használó cégek körében végzett. A CBA a Strand Fesztiválon résztvevő fiatalok körében vizsgálta az AI használatát. A kutatások eredménye egyértelműen megmutatta, hogy ma már az üzleti életben és a Z generáció világában is mindennapos az AI alkalmazása.

Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban

Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért a Rossmann és a Magyar Termék Nonprofit Kft. júliusban. Kozmetikai ajándékcsomagot, Rossmann ajándékkártyát, és teljes stylist, fodrász és sminkes általi átalakítást is lehet nyerni a drogériában elérhető megjelölt magyar termékek megvásárlásával, a fődíj pedig egy Dyson hajformázó.