Hírek

Gazdára talált a PENNY és a Magyar Termék közös játékának egymilliós fődíja

Nagy sikerrel zárult a PENNY és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös nyereményjátéka, a „Vedd a hazait! Nyerj a hazai termékekkel!”. Benedek Eszter, a Magyar Termék Kft. ügyvezetője az egyik legsikeresebb tailor made kampányuknak nevezte a mostani akciót, amelyben 22 védjegyhasználó cég vett részt. Florian Jens Naegele, a PENNY Market Magyarország Kft. vezérigazgatója szerint a játék népszerűsége is bizonyítja, mekkora az igény a megbízható magyar termékre.

Hazai termékek vásárlására buzdítanak az ünnepek előtt

Gyártók és kereskedelmi láncok összefogásával karácsonyi kampány indul annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a hazai áruk vásárlására. A Magyar Termék védjegyhasználók akciójában az érdeklődők dönthetik el, hogy melyik szervezet kapja meg a támogató cégek adományait.

Kizárólag magyar tejtermékeket és tojást fog árulni az ALDI

A hús után az alapvető tejtermékek és a tojás is kizárólag magyar termelőktől kerül az ALDI polcaira – jelentette be az áruházlánc.

A Penny-játékhoz 22 védjegyhasználó csatlakozott

Először indított közös tailor made nyereményjátékot a Penny Markettel a Magyar Termék Nonprofit Kft. A két cég együttműködése már csaknem egy évtizedre nyúlik vissza, hiszen a védjegyrendszert működtető társaság a kereskedelmi hálózatok közül a Penny Markettel kötött elsőként stratégiai partneri megállapodást 2012-ben. 2019-ben a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj megmérettetésen az üzletlánc szakmai különdíjat kapott a legtöbb (több mint 500) védjegyes árujáért.

Magyarország Újratöltve influencer kampány

A hagyományokhoz híven, idén is nyereményjátékkal kedveskednek a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. influencer kampányban részt vevő védjegyhasználó cégek. A nyertes nagy értékű nyereménycsomaggal lesz gazdagabb.

Áttöri az álomhatárt a Magyar Termék, új hazai márkát vezet be a SPAR

2021 végére eléri a 200-at a Magyar Termék védjegyeket használó hazai gyártók száma – mondta Benedek Eszter, a védjegyrendszert működtető nonprofit cég vezetője az idén először meghirdetett Hazai Termékek Hónapja sajtótájékoztatóján. A kampányt támogató SPAR Magyarország augusztustól „SPAR HAZAI. SZERETEM” márkanéven hagyományos magyar ízvilágú élelmiszereket kínál boltjaiban, az Irinyi Terv Élelmiszeripari Beszállítófejlesztési Programjának keretében pedig már 30-nál több csatlakozó gyártócéggel működik együtt.