Sikeres kampányok a pandémia idején: aranyat és ezüstöt is elhozott a Magyar Termék a 2020-as promócióversenyről
A Magyar Termék Nonprofit Kft. két 2020-as kampánya is díjat nyert „Az év legsikeresebb promóciója 2020″ pályázaton.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. két 2020-as kampánya is díjat nyert „Az év legsikeresebb promóciója 2020″ pályázaton.
A járványhelyzet felforgatta a vásárlási szokásainkat, kevesebbet járunk boltba, viszont jobban megpakoljuk a kosarat. De vajon mennyi magyar termék kerül bele? Körbekérdeztünk, a Magyar Termék védjegyet használó vállalatok árbevétele ezerháromszáz milliárd forintról ezerötszáz fölé emelkedett.
Lényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy felhalmozás alatt a háztartási kekszből 50 százalékkal nőtt a forgalom, és az extrudált kenyerekből is ennyivel több fogyott. Az adatok azt mutatják, hogy nem egyszeri vásárlásokról volt szó, hiszen ezekből az élelmiszerekből tartósan többet adnak el a boltokban, mint egy éve.
Jól állja a válságot a hazai tejipar.
Kirívó keresleti hullámzással, nem várt piaci átrendeződéssel és néhány meglepően kedvező fejleménnyel szembesültek a hazai tejipari cégek a járvány kezdete óta. A felhalmozó vásárlásokban az UHT tej és a tejföl volt a sztár. A házhozszállításra átálló éttermek pedig sajtból rendeltek többet a pizzákhoz.
A díjról: A „Marketing Diamond” elismerő védjegyre pályázhatnak magyarországi ügynökségek, illetve marketingtevékenységet végző cégek, amelyek a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt marketingtevékenységet végeznek.
Papírtörlővel nyert egymilliót egy érdi asszony a hazai termékeket népszerűsítő nyereményjátékban, amelyen 110 ezer darab termék vásárlásáról küldtek be AP kódot a résztvevők. Ezúttal több Magyar Termék védjegyes árut vittek haza a vásárlók egyszerre a boltokból, mint egy évvel korábban.