A héten indult az Univer Ketchup új kampánya

Kampánycél

A kampány elsődleges célja, hogy felhívja a vásárlók figyelmét az Univer Ketchup új, E-szám mentes változatára, illetve hogy továbbra is kommunikálja: az Univer Ketchupok 100%-ban magyar paradicsomból készülnek.

Kreatív koncepció

Az E-szám mentes Univer Ketchup reklámfilmje humorral fűszerezve hívja fel a figyelmet arra, milyen fontos, hogy megőrizzük az étkezések természetességét, legyen szó külsőségekről, hangulatról vagy akár magáról az ételről, illetve az azt ízesítő ketchupról. Hiszen az étkezés akkor esik igazán jól, ha nem kötődik hozzá semmilyen természetellenes, oda nem illő dolog. Ezt fogalmazza meg a film alapgondolata: "Az asztal körül jobb, ha minden természetes.", illetve a kampányszlogen is: "Ketchup természetesen. Természetesen Univer."

A reklámfilm a népszerű színművész, Nagy Ervin "otthoni" alakítására, színészkedésére épül, amelyet filmbeli családja inkább gondol színpadra valónak, mint az étkezéshez illőnek.

https://www.youtube.com/watch?v=pcXPD5ttoLM

 

Forrás: ÉlelmiszerOnline