"A mi spájzunk" innovatív plakátkampány
Júniusban egészen szokatlan, egyedi megjelenést adtunk a 4-6-os villamos Nyugati téri megállójának. Egy valódi éléskamrát fedezhetnek fel a járókelők, számos magyar termékkel a polcokon. Mindez most futó citylight kampányunk extra eleme.
A Magyar Termék védjegyes termékek 2022-es kampányai egységesen „A hazai az igazi!” szlogennel láthatók. A tudatos vásárlást előtérbe helyező kommunikáció célja, hogy a hazai eredetű, ellenőrzött, megbízható termékeket a fogyasztók minél szélesebb körében népszerűsítse.
A mi 4-6-os „Spájzunkkal” is azt szerettük volna üzenni, hogy a Magyar Termék ma már sokkal több, mint védjegy. A csatlakozók olyan közösséget alkotnak, amelyek a védjegyhasználaton túli értékekkel is gazdagodnak. Olyan egyedi, értékesítést támogató akciókat kapnak, amelyek rendkívülinek mondhatóak a hazai piacon. Így közösségünk tagjainak a védjegyhasználatra fordított forrásai más, egészen különleges módon is hasznosulnak.
A kampány központi eleme az a "full branding" villamosmegálló a Nyugati pályaudvarnál, amelyben Magyar Termék védjegyes termékekből egy valódi éléskamrát rendeztünk be a 4-6-os villamos le-, és felszálló utasai számára. A spájz polcaira és hűtőszekrényébe jó néhány hazai termék került fel, jórészt valódi 3D csomagolás, illetve dummy termék formájában.
A meglepő, és számos érdeklődő tekintetet odavonzó installáció mellett a védjegyes termékek júniusi kampányát további citylight poszterek és social média hirdetések egészítik ki.