A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol
Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet erejéig tartó – akció, amelyben a Príma megajándékozza azon vásárlóit, akik egyidejűleg legalább három védjegyes hazai árucikket vásárolnak online.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. által tavaly tavasszal meghirdetett #veddahazait kampány folytatásaként az Online Príma ezzel az akcióval ösztönözi a vásárlókat a magyar termékek vásárlására. A vevők tájékoztatásáról az üzletlánc új fejlesztéssel is gondoskodik: az online.prima.hu webshopban ezentúl külön menüpont alatt is megjelennek a védjegyes hazai termékek.
Az akció nagy előrelépés a közösségi promóciók körében, hiszen mindazon gyártó részesül az évkezdő kampány előnyeiből, amelyek védjegyes termékei megtalálhatók az online.prima.hu webshopban. A Príma és Magyar Termék együttműködésének köszönhetően a Magyar Termék védjegyhasználók számára a részvétel automatikus és ingyenes. A kampányt mindkét fél Facebook posztokkal és hírlevelek kiküldésével támogatja, az érintett védjegyhasználók pedig egyéni kommunikációval kapcsolódnak hozzá.
(Forrás: Trade Magazin)