Az ARYZTA közép-kelet-európai üzletfejlesztési stratégiájának központi szereplője lesz a Fornetti
A Fornetti anyavállalata, az ARYZTA AG, jelentősen növeli a Fornettinek nyújtott támogatás mértékét, köszönhetően a magyar gyökerű élelmiszeripari vállalatcsoport elmúlt 10 hónapos sikeres működésének és példaértékű működési és üzleti modelljének. A lépés értelmében a Fornetti csoport ügyvezető igazgatóját, Sebastian Goodingot, azonnali hatállyal az ARYZTA Csoport közép-kelet-európai ügyvezető igazgatójának nevezték ki, mellyel felelősségi köre a régióban 5 országra és 8 pékipari vállalatra terjed ki, közel 3000 alkalmazottal.
Az Aryzta átszervezi az értékesítési és üzemeltetési csapatok regionális struktúráját. A globális élelmiszeripari csoport ennek értelmében egyetlen vezérigazgató alá vonja össze a régióban a vállalat lengyel és cseh, valamint a Fornetti Csoport összes – magyar, román és bulgár – leányvállalatait is.
Az új vezető személyét érintő döntés a Fornetti kiváló teljesítményének az elismerése is, mivel a vállalat kiemelkedő üzleti-, kereskedelmi- és működési politikájának köszönhetően több, mint 10 százalékos növekedést ért el az elmúlt 10 hónapban.
„Ez egy fontos változás, amely tovább erősíti vásárlóinkkal és partnerinkkel való kapcsolatainkat, valamint új értékesítési csatornákat nyit számunkra a csoporton átívelő erőforrások kihasználása révén. A Fornetti bebizonyította értékeit. A nemrég megszületett döntés, miszerint a Fornetti az ARYZTA üzlet-struktúrájának központi vállalata lett a közép-kelet-európai régióban. Ez a vállalat sikeres működésének és az itt dolgozók kimagasló teljesítményének elismerése, amely minden vezetőt büszkeséggel tölt el” – mondta Sebastian Gooding.
Az új vezérigazgató a Fornetti menedzsmentjének tagjai közül Balthas Klein-t közép-kelet-európai projekt igazgatónak és Bánhidi Attilát közép-kelet-európai kereskedelmi igazgatónak nevezte ki. „A termékeink és fogyasztóink iránti tisztelet, a magas élelmiszerbiztonsági standardok betartása, valamint a kiugró eladási számok egy olyan know-how és piacismeret eredményei, amelyek alapját képezik majd a közép-kelet-európai piaci stratégiánknak. Bánhidi Attila egy kiváló kereskedelmi vezető, ő és az új kollégái is keményen dolgoznak majd a régió tagvállalatainak átalakításán, a további sikeres növekedés elérése érdekében.” – tette hozzá a vezérigazgató, aki továbbra is Magyarországról, a Fornetti központjából végzi majd munkáját.
A Fornetti Csoport, amely sikeresen zárta az első 600 millió forintos fejlesztési programját, az elmúlt 10 hónapban több mint 10 százalékkal növelte eladásait, a hetekben pedig útjára indította első szállítmányát Németországba. A magyar gyökerű vállalatcsoport 2016 májusában elindította első, magyarországi technikusképzésen részt vevő diákoknak szóló gyakornoki programját. Az ARYZTA közép-kelet-európai régiót érintő átstrukturálási döntései a Fornetti azon törekvését támogatják, amely szerint a vállalatcsoport Európa meghatározó pékipari vállalatává váljon, megfelelve a legmagasabb szintű élelmiszerbiztonsági és minőségi előírásoknak.
(forrás: Élelmiszer Online)