Díjeső az eisbergnek

Az elmúlt hat hónap alatt számos rendezvényen vagyunk túl. A kiemelt rendezvényeken sor került versenyekre is, melyeken az Eisberg Hungary Kft. ismét számos díjat nyert el – nem is akármilyen díjakat!

Év Diabétesz Terméke Díj

Tavalyi évben, november 14-én tartották a Diabétesz világnapját. Számos cukorbetegeknek szóló rendezvényen ott voltunk országszerte aznap – köztük volt a Székesfehérváron megrendezett Országos Diabétesz Világnap eseménye is, ahol az eisberg Hungary Kft. az új, Tokaj Dressing öntetcsaládjával elnyerte az Év Diabétesz Terméke díjat, melyet Kovács Ilona, a Fejér Megyei Cukorbetegek Egyesületének elnöke és egyben a nap háziasszonya adott át a cégnek. A díj tökéletes visszaigazolása volt addigi munkánknak és a termékbe vetett hitünknek. Ezek után is bíztunk a további sikerek elérésében, hiszen a nemzetközi szinten innovációs erővel bíró Tokaj Dressing öntetcsalád iránt hatalmas érdeklődést mutatott a nagyközönség. 

SuperBrands 2016 – Hatszoros díjazott lett az eisberg

Mára a SuperBrands nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy. Az eisberg márkanév egyidős a céggel, a magyarországi vállalat is ezzel a névvel indult el. Az eisberg hazai indulásakor sok minden nem volt még, ami ma már az élelmiszer-feldolgozás természetes velejárója. Az eisberg svájci anyacégének gyártási tapasztalata, az első vevő – a McDonald’s – által támasztott elvárások és a tőlük kapott szakmai segítség alapot és igazi húzóerőt jelentettek a fejlődésben, amely mind a mai napig töretlen, a nehéz gazdasági körülmények között is. Így született meg az a minőség, ami a márka igazi értékét adja. Megbízható, kiszámítható minőséget csak megbízható munkaerővel lehet biztosítani, épp ezért az eisberg nagy hangsúlyt fektet a dolgozói elkötelezettségére. A 2014-es piackutatási eredmények azt mutatják, hogy az üzletláncok saját márkás termékeinek értékesítése mellett az eisberg gyártóimárka-kedveltsége tovább erősödött, meghaladta a „love brand” kategóriában a 70%-ot, messze leelőzve a legjobb eredményt elérő saját márkákat. Ez is azt mutatja, hogy a vevők nem pusztán egy terméket választanak, hanem számít a márkaérték. Azzal hogy, a vásárlók az eisberg termékét választják, egyértelműen jelzik, hogy termékeink minőségéért tett folyamatos erőfeszítéseink, piaci jelenlétünk és a cég társadalmi szerepvállalása pozitív értékű számukra.  

SIRHA - Innovációs Termékverseny, I. helyezés

Múlthéten rendezték a 2016-os SIRHA Nemzetközi Vendéglátó- és Élelmiszeripari Szakkiállítást. Ezen a jeles eseményen a világ számos országából érkeztek kiállítók, köztük volt az eisberg is. A három napos kiállításon rendezték az Innovációs Termékversenyt, melynek lényege, hogy a tematizált szakmai eseményen megjelent kiállítók által, két kiállítás közötti időszakban piacra vezetett innovatív termékek, szolgáltatások közül a legjobbnak ítéltek hírnevét a kiállítás is tovább öregbítse. Mint ahogy a SIRHA kiállítás is nemzetközi, az innovációs verseny is az volt, így a külföldi kiállítók egyaránt pályázhattak. A beérkezett pályázatokat felkért szakemberek és szakújságírók értékelték. A kategóriánkénti győztesek – közöttük az eisberg Hungary Kft. is - köszöntésére a kiállítás hivatalos megnyitóját követően, a színpadon került sor. Öt kategória volt összesen, melyből a pályázott Tokaj Dressing termékcsaládot az Élelmiszer és Ital kategória első helyezettjeként értékelte a zsűri. A díjat Lóczki Zsuzsanna kiemelt ügyfél menedzser vette át dr. Fazekas Sándor Mezőgazdasági és vidékfejlesztési minisztertől.

World Tour by SIAL 2016 – III. helyezés

A World Tour by SIAL 2016 Nemzetközi Innovációs Termékverseny nemzetközi fordulójánaz eisberg termékével, a Tokaj Dressing öntetcsaláddal 3. helyezést ért el. A rangos eseményen 28 ország – köztük Magyarország – leginnovatívabb termékei mérettethették meg magukat nemzetközi színtéren. A döntőbe jutott termékek, így az eisbergTokaj Dressing és Vinaigrette termékcsaládja  ismegjelenítésre kerül az októberi SIAL 2016 kiállításon az országok győztes termékeit bemutató felületen. 

 

Forrás: (http://www.elelmiszer.hu/cikk/dijeso_az_eisbergnek?utm_source=newsletter&utm_medium=elelmiszer_online_napi_hirlevel&utm_campaign=16687)