Egészséges főnixként tért vissza a Cerbona

A Cerbona az elmúlt több mint négy évben csőd közeli állapotban volt és nem igazán kommunikált. Most új kampánnyal tért vissza.

A továbbra is magyar tulajdonú, müzlijeiről és -szeleteiről ismert fehérvári Cerbona új kampánnyal és szlogennel tért vissza, új arculatát mutatva be egyúttal.

A Cerbona az elmúlt években nem kommunikált, közel állt a csődhöz. 2016-os év elején a márka tendert hirdetett a teljes Cerbona termékportfólió csomagolásainak megújítására, illetve az új termékcsoportok dizájnjának megalkotására. A tendert a Kaméleon Reklám Kft. nyerte, a cég felelős az őszi kampányért is.

Az új arculat leghangsúlyosabb eleme az új logó, az új szlogen pedig az, hogy „Szeretem! Jó nekem!”, ami különös hangsúlyt fektet a zab, illetve glutén- és laktózmentes termékcsaládokra, azaz az új fogasztói és egészségügyi igényekre.

Forrá: ÉlelmiszerOnline