Gasztromatyó reklámokat készített a Coop

Elindult a Coop Hazai Hetek nevet viselő kampánya. A reklámanyagokat a Sky Marketing Communications készítette magyar népi motívumokat megidézve.

Népzene, „gasztromatyó” és néptáncos pár szerepel a Coop reklámfilmjében. „A Coop mindig is szívügyének tekintette a hazai termékek népszerűsítését és a magyar kulturális örökség ápolását. A Hazai Hetek remek alkalom arra, hogy egyszerre tegyünk a két célért” – áll a Sky Marketing közleményében.

A kizárólag állóképek felhasználásával készült film munkálatai során több ezer fotó közül válogatták ki az alapanyagot a látványvilághoz, amely különböző népművészeti minták élelmiszerekből újraalkotott másaira épül. Három különböző stílusú és eredetű, de egyaránt autentikus magyar népművészeti mintát alakítottak ki és mozgattak meg a három fő termékkategóriának megfelelően: zöldségekből és gyümölcsökből, hús- és sajtfélékből, valamint pékáruból.

Ezek a minták, csakúgy, mint az úgynevezett „pixillációs” technikával animált élő főszereplők a külön erre a célra készített, népzenei kíséret ritmusára mozognak. A zene felvételében ismert népzenészek működtek közre, a hagyományos vonósok mellett olyan hangszereken, mint az ütőgardon. Az ügynökség által írt, a hazai termékek kiváló minőségét megéneklő rigmusokat szintén profi népzenei előadóművészek „csujogatták fel” – írja a Sky Marketing Communications közleménye.

Forrás:

(http://www.elelmiszer.hu/coop/cikk/gasztromatyo_reklamokat_keszitett_a_coop?utm_source=newsletter&utm_medium=elelmiszer_online_napi_hirlevel&utm_campaign=17530)