Google-esettanulmány lett a Magyar Termék kampányából

Óriási szakmai megtiszteltetés érte a Magyar Termék országos nyereményjátékának Google Ads kampányát, amelyet a WebMa valósított meg.

A világ egyik legnagyobb informatikai vállalata a kiemelkedően sikeres kampányból szakmai esettanulmányt készített, amely megtekinthető a Think with Google felületén. Az írás azt mutatja be, hogy sikerült exponenciálisan növelni a 2018-as nyereményjáték eredményeit Google keresési, Google Display és YouTube hirdetésekkel. A display hirdetések célzásához elérhető egyéni- és vonzódási célközönségek, valamint a YouTube for Action kampánytípus használatával a 2018-as kampányban a 2017-es adatokhoz képest 432 százalékkal magasabb célkonverziós arányt és 438 százalékkal több célteljesülést értek el a hirdetések (a főkonverzió az AP kód feltöltése, a regisztráció és kuponletöltés volt).

A WebMa szakmai segítségével a 2018-as promócióban a 2017-eshez képest összességében 85 százalékkal több célteljesülést (regisztráció + kódfeltöltés + kuponigénylés), 65 százalékkal több felhasználói regisztrációt és 50 százalékkal több sikeres AP kód feltöltést sikerült elérni.

További részletek és a teljes esettanulmány a Think with Google felületén itt olvasható el.