„Három a Magyar!” akció a CBA-hálózat üzleteiben
Sikeres országos nyereményakciót szervezett a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a CBA és Príma üzletekben, valamint a prima.hu-n június közepétől augusztus közepéig.
A „Három a Magyar!” promócióban nyolc gyártó (Cerbona, Detki Keksz, Gyermelyi, Globus, Gyulahús, Mary-Ker Pasta, Nádudvari, Univer) 66 védjegyes terméke vett részt. A vonzó nyereménypiramis naponta Magyar Termék ajándékcsomagokból, hetente háztartási gépekből állt, a fődíj 150 ezer forintos belföldi nyaralás volt, különdíjként pedig két Csepel kerékpárt lehetett nyerni. A kódfeltöltéses nyereményjáték a ráfordított megjelenések alapján jó eredményeket hozott magas regisztrációszámmal, egy főre átlagban 3,8 termékfeltöltés jutott. A promóció sikerességét üzlettéri másodkihelyezés és saját microsite segítette.