„Három a Magyar” akció a Spar-üzletekben

Sikeres nyereményakciót szervezett a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a Spar és Interspar üzletekben március elejétől április közepéig.

Sikeres nyereményakciót szervezett a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a Spar és Interspar üzletekben március elejétől április közepéig. A promócióban 18 gyártó védjegyes termékei vettek részt. Az egyenlő költségmegoszlás révén olyan cégek is be tudtak szállni az akcióba, amelyeknek egyedül nem lett volna erre módjuk. A vonzó nyereménypiramis naponta Magyar Termék ajándékcsomagokból, hetente Tefal és Rowenta kisgépekből, illetve 5000 forintos Spar vásárlási utalványból állt, 3 kód feltöltésével extra nyereményért, Tefal konyhai robotgépért lehetett indulni, a fődíj pedig 150 ezer forintos belföldi nyaralás volt. A kódfeltöltéses nyereményjátékban résztvevők nagyon aktívnak bizonyultak, hiszen egy regisztráló átlagosan négy termékkel játszott. A microsite-tal is támogatott promócióban kiemelkedően nagy volt a konverziós arány, az oldal látogatóinak 20 százalékából vált játékos. A promóció sikerességét üzlettéri másodkihelyezés, online aktivitás segítette.