Januárig telhet a spájz a magyar termékekkel egymillió forintért

A nagy gyártói érdeklődésére tekintettel az idén két országos közösségi nyereményjátékot is szervezett a Magyar Termék Nonprofit Kft. A második, őszi akcióra ismét kitehették a telt ház táblát, ugyanis 15 védjegyhasználó cég vesz benne részt. A januárig tartó Spájzolj és nyerj! játékban egymillió forint készpénz a fődíj, emellett napi és heti nyereményeket is kisorsolnak az akcióba bevont több száz termék vásárlói között.

A játékban akár már egy, az akcióba bevont Magyar Termék védjegyes termék vásárlásával részt lehet venni, majd a játék oldalán regisztrálva a vásárlást igazoló blokk AP kódját vagy a számla sorszámát, valamint a vásárlás dátumát. A résztvevők folyamatosan tölthetik a virtuális spájzuk polcait. Már egy polc feltöltésével esélyt kaphattak a játékosok a napi és heti nyeremények egyikére, az egymillió forintos főnyereményért pedig legalább ötre kell terméket tenni az akcióban szereplő márka 15 polca közül.

Az idén először már tavasszal is megrendezett akció fődíját nemrégiben vehette át a szerencsés kecskeméti nyertes, aki a játék weboldalán lévő virtuális spájzában valamennyi polcát feltöltötte. Egy Queen Cola, egy BioStop ruhamolycsapda, egy Bükki Parasztkenyér és egy Detki Tere-Fere vásárlás blokkja hozta meg a szerencséjét. Rácz Diána a nyeremény átvételekor elmondta: hihetetlen érzés volt, mikor megtudta, hogy ilyen egyszerűen nyert egymillió forintot. Nemcsak a játék miatt vásárolja a magyar árut, hanem egyébként is fontosnak tartja a hazai termékek támogatását.

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint a vásárlók és a védjegyhasználók körében egyaránt népszerű országos közösségi nyereményjátékban 2018-ban elérték a maximális létszámot a 15 csatlakozó céggel, 2019-ben pedig ennél is többen szerettek volna részt venni az akcióban, ezért döntöttek úgy, hogy két országos promóció is lesz az idén. Így az összes érdeklődő védjegyhasználónak lehetőséget tudtak adni a csatlakozásra, és a szezonális igényeket is figyelembe tudták venni.

A Magyar Termék magasra tette a lécet magának 2019-re, hiszen tavaly fennállásának minden szempontból a legeredményesebb országos közösségi nyereményakcióját hajtotta végre. Benedek Eszter elmondta: azon felül, hogy a Merre húz a SZÍVed? játékban minden korábbinál több, 15 védjegyhasználó cég vett részt, a vásárlók az előző évinél 95 százalékkal több, csaknem 133 ezer blokk kódját töltöttek fel 170 ezer termékről, ami 111 százalékos növekedés. Nemcsak sokkal többször, hanem az előző évinél jóval többen is játszottak, hiszen az akció oldalán csaknem 29 ezren regisztráltak, ami 53 százalékos növekedést jelent. Szerinte vonzó nyereményekkel, azonnali nyerési lehetőségekkel és szívesen megvásárolt termékekkel tudták ennyire aktivizálni a vásárlókat.