Kampány indult a hazai termékek fogyasztásának ösztönzésére

Kampány indult a hazai termékek fogyasztásáért, amelyet a KNK PR&Media készített. Alább az ügynökség kampánybejelentője olvasható.

Kampánycél: 

A COVID-19 koronavírus járvány nem csupán az egészségünket veszélyezteti, hanem munkahelyek százezreit is. A Magyar Termék Nonprofit Kft. ebben a helyzetben szeretné tovább tudatosítani a társadalmi összefogás jelentőségét: „Ha most a hazai gyártásban készülő termékeket részesítjük előnyben az importtal szemben, azzal magyar munkahelyek tömegét tudjuk megmenteni.” 

Ennek érdekében integrált kommunikációs kampányt indítottak „Vedd a hazait – Védd a hazait!” mottóval. 

Kreatívkoncepció: 

A televíziós reklámfilm-sorozat 20 másodperces epizódjaiban olyan tipikus bolti, vásárlás közbeni szituációkat mutatnak, amelyek „elvileg” konfliktust szülnének: pl. ki áll be az újonnan nyíló kasszához elsőként, kié legyen az utolsó doboz akciós kukoricapehely, vagy a szűk sorból kinek kell kitolatnia, ha ketten nem férnek el. 

A kezdeti konfliktust viszont feloldja az a közös „kapocs”, hogy mindkét fél (akik egyébként szélsőségesen különböző karaktereket képviselnek) hazai terméket vásárolt épp, hiszen abban mindketten egyetértenek, hogy ez fontos.

A kampány fő üzenete: 

„Lehet, hogy különbözőek vagyunk, lehet, hogy bizonyos kérdésekben ellenkezőképpen gondolkozunk... de egyben egyetértünk! Hiszünk az összefogás erejében, ezért hazai termékeket vásárolunk!” 

Érdekesség, behind the scenes: 

A reklámfilmek különböző epizódjaiban összesen 20, jól ismert hazai gyártó márkája jelenik meg.

A reklámok:

PICK Friss hús: 

Detki Keksz:


Bramac:


Matrackuckó: 


Terrán Generon: 


Tihany Camembert: 


Megbízó: Magyar Termék Nonprofit Kft
Ügyvezető: Benedek Eszter
Titkár: Beck Gabriella
Kiemelt ügyfél referens: Tatai Anita
Tanúsítási referens: Ligeti Martina  

Reklámügynökség: KNK PR&MÉDIA Kft
Ügyvezető: Knapcsek Katalin
Kreatívigazgató: Torday Gábor
Art director: Nagy Anna
Produkciós asszisztens: György Anikó Fruzsina

Médiaügynökség: Strong Média Kft
Ügyvezető: Samu Miklós 

Produkciós cég: Emforen Produkció
Rendező: Farkas Péter
Operatőr: Balogh Dániel

(forrás: Kreatív Online)

Forrás: Store Insider