Kampány indult a hazai termékek fogyasztásának ösztönzésére
Kampány indult a hazai termékek fogyasztásáért, amelyet a KNK PR&Media készített. Alább az ügynökség kampánybejelentője olvasható.
Kampánycél:
A COVID-19 koronavírus járvány nem csupán az egészségünket veszélyezteti, hanem munkahelyek százezreit is. A Magyar Termék Nonprofit Kft. ebben a helyzetben szeretné tovább tudatosítani a társadalmi összefogás jelentőségét: „Ha most a hazai gyártásban készülő termékeket részesítjük előnyben az importtal szemben, azzal magyar munkahelyek tömegét tudjuk megmenteni.”
Ennek érdekében integrált kommunikációs kampányt indítottak „Vedd a hazait – Védd a hazait!” mottóval.
Kreatívkoncepció:
A televíziós reklámfilm-sorozat 20 másodperces epizódjaiban olyan tipikus bolti, vásárlás közbeni szituációkat mutatnak, amelyek „elvileg” konfliktust szülnének: pl. ki áll be az újonnan nyíló kasszához elsőként, kié legyen az utolsó doboz akciós kukoricapehely, vagy a szűk sorból kinek kell kitolatnia, ha ketten nem férnek el.
A kezdeti konfliktust viszont feloldja az a közös „kapocs”, hogy mindkét fél (akik egyébként szélsőségesen különböző karaktereket képviselnek) hazai terméket vásárolt épp, hiszen abban mindketten egyetértenek, hogy ez fontos.
A kampány fő üzenete:
„Lehet, hogy különbözőek vagyunk, lehet, hogy bizonyos kérdésekben ellenkezőképpen gondolkozunk... de egyben egyetértünk! Hiszünk az összefogás erejében, ezért hazai termékeket vásárolunk!”
Érdekesség, behind the scenes:
A reklámfilmek különböző epizódjaiban összesen 20, jól ismert hazai gyártó márkája jelenik meg.
A reklámok:
PICK Friss hús:
Detki Keksz:
Bramac:
Matrackuckó:
Terrán Generon:
Tihany Camembert:
Megbízó: Magyar Termék Nonprofit Kft Reklámügynökség: KNK PR&MÉDIA Kft Médiaügynökség: Strong Média Kft Produkciós cég: Emforen Produkció |
(forrás: Kreatív Online)
Forrás: Store Insider