LURKÓVAL VITTÉK EL A FŐDÍJAT

Sikeresen lezárult a "Nyerő hazai termékek" közösségi promóció, amelynek fődíját január 16-án adták át a püspökladányi Penny Market üzletben, ahol a nyertes, Csala-Rácz Ildikó a nyerő Detki Lurkó teljes kiőrlésű kekszet vette.

A 4 hónapig tartó országos nyereményjátékban  8 védjegyhasználó cég vett részt (Bábolna Bio Kft., Detki Keksz Kft., Koch’s Torma Kft., Mary-Ker Pasta Kft., Naponta Kft., Sofidel Hungary Kft., Szatmári Konzervgyár Kft., Szegedi Paprika Zrt.).  Az ötödik alkalommal jelentkező akció mintegy 70 százalékos AP-kód visszaküldési növekedést hozott az előzőhöz képest. A promócióval a gyártói márkákat és a hazai termékeket és védjegyeket egyaránt sikerült népszerűsíteni. Ehhez egyrészt hozzájárult a kiemelt kommunikációs támogatás (Google, Facebook és banner-kampányok, eladáshelyi POS kihelyezések, metróperon plakátok, piacvezető szalvétába szórólapbehúzás), másrészt pedig a vonzó nyereménypiramis: az újításként megjelenő „minden 10. nyer” koncepcióban egyedi dizájnú bevásárlótáska, hetente laptop és a fődíj, egymillió forint a bankkártyán. A püspökladányi nyertes egyébként rendszeresen vásárolja a kekszeket a kisfiának, Mándy-tésztával és Cerbona müzlivel is játszott. A nyeremény jó helyre érkezett, hiszen a nyertes gyesen van, a családjával nemrégen költözött új lakásba, és a nyereményből berendezési tárgyakat tudnak vásárolni.