Magyar termékek a Lidlben
A Lidl Magyarország, a magyar élelmiszeripari vállalatok kiemelt partnereként az elmúlt évek során nagy hangsúlyt fektetett a magyar termékek jelentős részesedésére termékválasztékán belül.
A Lidl Magyarország áruházláncban a magyar áruk aránya meghaladja a 42%-ot és törekszik a magyar termékkínálat további szélesítésére. Ezzel összhangban megbeszéléseket folytat a Magyar Termék Kft-vel, amely igen pozitívan értékeli a Lidl Magyarország ezirányú törekvéseit, mellyel a magyar gazdák termékei még hangsúlyosabban jelenhetnek meg az áruházlánc polcain, ezzel is segítve a magyar gazdaság fejlődését.
A mai napi egyeztetésen a jövőbeni szorosabb együttműködési alternatívákat vitatták meg. Ennek kertében további lehetőségek nyílhatnak a magyar beszállítók számárára, hogy az ország egyik legnagyobb élelmiszer kereskedelmi hálózatának beszállítói csoportjához csatlakozva stabilizálják pozícióikat a piacon.