Magyarország Újratöltve influencer kampány

A hagyományokhoz híven, idén is nyereményjátékkal kedveskednek a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. influencer kampányban részt vevő védjegyhasználó cégek. A nyertes nagy értékű nyereménycsomaggal lesz gazdagabb.

A játék november 1 – november 7-ig tart. Aki játszani szeretne, nem kell mást tennie, mint Görbe Palkó facebook oldalára kattintani és követni a játék utasításait.  

A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. 2021-ben is sikeresen zárta közösségi marketing kampányát. A kampány célja az volt, hogy a fiatalokkal megismertesse és megszerettesse a védjegyes magyar termékeket. Az idei influencer kampányban három cég képviseltette magát: Duna-Dráva Cement Kft., Ceres Zrt. és az Eisberg Magyarország Kft.

A kutatások azt mutatják, hogy a járvány hatására nőtt a hazai termékek népszerűsége, a legjobban éppen a fiatalok körében, akiknél eddig kevésbé volt fontos döntési szempont a vásárolt áruk eredete. Az idei kampányokkal sok olyan gyártót sikerült aktivizálni, melyek még nem voltak védjegyhasználók, de az együttműködés révén megismerhették a csatlakozás előnyeit. Ennek eredményeként 2021 végére elérte a 200-at a Magyar Termék védjegyeit használó cégek száma, ami két évvel ezelőtt még csak egy távolabbi célja lehetett a szervezetnek. A védjegyhasználók között a saját területük piacvezető gyártói ugyanúgy megtalálhatók, mint kisvállalkozások – tájékoztatott bennünket Benedek Eszter, a cég ügyvezetője.

2021-ben a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC), hazánk meghatározó építőanyag-gyártója, már hagyományokhoz híven vett részt a programban. Meginvitálták Görbe Palkót az egyik betonüzemükbe, ahol Palkó megnézhette, hogyan is készül a transzportbeton, amit az új házának építkezésénél az alaphoz, illetve a teraszokhoz használtak. A cég stabil munkáltatóként működik két hazai cementgyárában: Beremenden és Vácott. Az elmúlt években a DDC – a cementgyártói piacon elért meghatározó szerepe mellett – tovább erősítette pozícióját a transzportbeton gyártás területén is, betonüzemei országszerte elérhetőek. A folyamat részeként egy új üzleti egységgel, térkőgyártással is bővült a vállalat kínálata. 2014 őszén 7 termékük megkapta a rangos Magyar Termék, 4 cementtermékük pedig a Hazai Termék minősítést.

Kiemelkedő szerepet kapott az idei kampányban a Ceres Zrt., NewLine termékcsaládja is. Palkó isteni finom szendvicseket készített New Line szénhidrátcsökkentett cipókból. A cipóban található magok extra texturát is adtak a szendvicseknek, nagy sikert arattak a barátok körében is. A NewLine termékcsalád az egészségtudatos fogyasztók és a diétázók számára készült ízletes termékekből áll, amelyek hozzájárulnak a kiegyensúlyozott és változatos étrend kialakításához. Januártól tovább bővül a szortiment. A Ceres évek óta a hazai sűtőipar meghatározó szereplője széles körű termékkínálatával.

Nagy sikert aratott a fogyasztók körében az Eisberg Magyarország terméke, a Pink Mix is. A rózsaszín csomagolású zacskóban édes frizé saláta, jégsaláta, radicchio, cékla és szív alakú sárgarépa is megtalálható. Október a mellrák elleni küzdelem hónapja volt világszerte és ebből az alkalomból új salátakeverékkel, és a mixhez kapcsolódó adománygyűjtő kampánnyal állt elő az Eisberg Hungary Kft., a cég ugyanis minden októberben eladott PINK MIX salátakeverék után 5 Ft-ot adományozott a mellrákos betegek gyógyulásáért.

A kampányban részt vevő cégek fontosnak tartják, hogy együtt hívják fel a figyelmet a magyar termékek vásárlásának és a magyar munkahelyek támogatásának a fontosságára, különösen ezekben a nehéz időkben.

(Forrás: szeretlekmagyarorszag.hu)