Megérte figyelni az akciókat: ásványvízzel nyert egymilliót a tompai varrónő
Ezúttal a SPAR-ban, egy Bács-Kiskun megyei hölgynek hozott szerencsét, hogy sokszor vásárol magyar termékeket és még a nyereményjátékokat is követi. Több ezer kódfeltöltéssel zárult a Magyar Termék legutóbbi internetes kampánya.
Figyel rá, hogy hazai termékeket vegyen, kedvencei is vannak és az akciókat is folyamatosan követi – árulta el Varga Gyöngyi kérdésünkre. Most mindkettő szerencsét hozott neki, az ötvenes éveiben járó tompai hölgy ugyanis egymillió forintot nyert a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a SPAR üzletlánc közös, kódfeltöltős nyereményjátékán két palack NaturAqua ásványvíz blokkjával.
Gyöngyi 1985 óta dolgozik a városában működő varrodában, ahogyan a megszokott bevásárlási módokhoz is ragaszkodik: a Sparban szokott nagybevásárlást végezni, szereti a hazai édességeket, húsokat és a zöldségeket. Most bőven lesz lehetősége az élelmiszer mellett más, értékesebb dolgokat is vennie az egymilliós utalványból, már ötletei is vannak, mire költi – mondta kérdésünkre.
Az idén tavaszi, Csepel kerékpárral, Magyar Termék ajándékcsomagokkal és egymillió forintos főnyereménnyel kecsegtető közös promócióban több ezer blokk végi AP-kódot töltöttek fel a játékosok. A többség kétszer is, de volt, aki négyszer próbált szerencsét. A résztvevő 15 gyártó több mint 100 nyerő termékét a közösségi médiában és 26 INTERSPAR üzletben elhelyezett kihelyezésekkel hirdették.
„Fontos számunkra, hogy a pandémia okozta nehéz gazdasági helyzetben se álljunk meg. Takarékláng helyett a járványidőszakban több kampányt is indítottunk. Folyamatosan keressük az innovatív megoldásokat, a lehetőséget a megújulásra, de természetesen emellett az olyan bevált recepteket, mint a nyereményjátékok, sem engedjük el, hiszen remek lehetőség a hazai áruk közös népszerűsítésére” – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.