Nagy játékos nyerte a Magyar Termék egymillió forintját

Több mint 300 vásárolt termék kódjával regisztrált az a játékos, aki megnyerte a Magyar Termék egymillió forintos nyereményakciójának fődíját.

A hevesi Katona Ágnes a budai Allee bevásárlóközpont INTERSPAR üzletében tartott díjátadón elmondta, hogy ugyan rendszeresen részt vesz ilyen játékokon, de ilyen nagy nyereménye most volt először. A Heves megyei városban lottózót üzemeltető nyertes nagyon tudatosan játszott a Magyar Termék kampányában, amit a több száz regisztrált termék vásárlása is mutat. Ennek túlnyomó része a helyi SPAR-ban történt.

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint újra kiemelkedően népszerű közösségi nyereményjátékot sikerült szervezni, amit a csatlakozó cégek és a játékosok száma is mutat. Az őszi akció ismét teltházasnak bizonyult, hiszen 15 védjegyhasználó vett benne részt. A Spájzolj és nyerj! kampányban mindenki megtölthette a virtuális kamráját védjegyes árukkal, és akinek megtelt 5 polca, az indulhatott a fődíjért, miközben már egy védjegyes termékkel is játszhattak a vásárlók a napi és heti nyereményekért.

A Magyar Termék ügyvezetője szerint jó döntésnek bizonyult az éven belüli két nyereményakció indítása, továbbá az őszi játék meghosszabbítása, bevonva a karácsonyi időszakot is, mert az utolsó héten kimagasló volt a kódfeltöltési kedv, amely összességében is nagyobb volt az akkor rekordot jelentő 2018-asnál. A kódfeltöltés is emelkedést mutat a 2018-as promócióhoz képest. 2019-ben a két promóción együttesen 221 ezer terméket vásároltak, és 159 ezer blokk (AP) kódot töltöttek fel. Az akciókban regisztráló egyedi játkosok száma meghaladta a 41 ezret, ami csaknem 50 százalékkal több az előző évinél. Kiváló eredménynek tartja, hogy  egy játékos átlagban csaknem hatszor játszott, míg az előző évben még csak négyszer.

Idén a 2019-es siker után ismét két nyereményakciót szervez a Magyar Termék, ezek közül az első tavasszal indul hat cég részvételével. A Felfedező névre keresztelt játékban nemcsak a nyereményekért szállhatnak harcba a vásárlók, hanem ötleteket kapnak ahhoz is, hová érdemes ellátogatniuk Magyarországon.