Menü

Online kampányt indított a Magyar Termék

Fiatalokra és a családosokra külön optimalizálnak.

Egy kisfilmmel és a "Szívügyünk a Magyar Termék" mottóval indult március végén Magyar Termék Nonprofit Kft. marketingakciója. A videóban sok vidám magyar jóember (köztük híresek is) fotózkodik és ismerkedika a Várkert Bazárban, majd közösen Magyarország-, illetve szívformába állnak.

A csaknem 300 szereplővel készült videó, illetve annak verziói és leágízásai a Magyar Termék YouTube-csatornáján jelennek meg. Az akció kétszer kéthónapos.

"A kampányfilm nem konkrét termékekre vagy kifejezetten a védjegyre koncentrál, hanem a közösségi élmény, összefogás fontosságát hangsúlyozza, ezért a videóban nem is statiszták, hanem a Magyar Termék szimpatizánsai, illetve a védjegyhasználók munkatársai láthatók" - áll a Magyar Termék közleményében. A forgatáson részt vett a Republic zenekar, Caramel, Kiss Ádám humorista, Árgyelán Kriszta rádiós műsorvezető vagy Katus Attila aerobikoktató is. Facebook-oldaluk is van, például nyereményjátékokkal https://www.facebook.com/amagyaranyero/.

A honlapnak két verziója van, egy fiatalokra ("A magyar a nyerő") és egy családosokra ("A kezedben a jövő") optimalizált.

Forrás: Kreatív Online