Sikerrel debütált a SZIGET Fesztiválon a METRO MAX szolgáltatás
Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a METRO új szolgáltatásának részeként. Közel 60 százalékban magyar termékeket értékesítettek.
Sikeresen debütált a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a teljes magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte zászlajára. Az új szolgáltatás Magyarország egyik legnagyobb rendezvényén, a Sziget Fesztiválon mutatkozott be, ahol a részt vevő vendéglátó-ipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tudták az árukészleteiket folyamatosan feltölteni. A vásárolt termékek közel 60%-a magyar termék volt. Napi szinten az összforgalom meghaladta a 10 millió forintot, ezzel a korábbi mennyiség duplájára nőtt a rendezvényen a METRO által biztosított termékek értéke.
Több mint 1000 féle terméket vásároltak a Sziget Fesztiválon részt vevő vendéglátó-ipari egységek, ezzel a METRO nagy mértékben hozzájárult, hogy a látogatóknak még szélesebb választék állt rendelkezésére. A legkeresettebb termékek a METRO saját márkás termékei voltak, amelyek a teljes forgalom több mint felét tették ki. A legnagyobb mennyiségben az alapvető élelmiszerek pl. liszt és cukor, illetve a különböző feldolgozottságú húsáruk és félkész termékek fogytak. A zöldségek közül a jégsaláta és a rukkola voltak a legnépszerűbbek, míg a gyümölcsök közül leginkább a görögdinnyét és a narancsot keresték a vendégek. Az alkoholos italok közül a mindenhol elérhető és népszerű sörök, borok és rövid italok mellett, a METRO-nál az unikum és pálinka termékek voltak a legkeresettebbek.
„Nagy örömmel jelentettük be a múlt héten a Sziget Fesztiválon debütáló új METRO MAX szolgáltatásunkat, amely a METRO Kereskedelmi Kft. legnagyobb beruházása volt az elmúlt 10 évben. Még nagyobb öröm, hogy kiszállítási szolgáltatásunk új generációja az elmúlt egy hétben több mint 100 vendéglátó-ipari egység partnereként bizonyíthatta be, hogy a legextrémebb helyzetekben is számíthatnak ránk. Képesek voltunk minden felmerülő igényt kielégíteni a hatalmas választékunkkal. Az idei évben bizonyítottunk a Bocuse d’Or partnereként és alapanyag beszállítójaként a csúcsgasztronómiában, most pedig Európa egyik legnagyobb rendezvényén a tömegek magas minőségű kiszolgálásában – mondta el Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.”
Maros Róbert, a Sziget nagykereskedelmi ellátásáért felelős Gamma Trade Kft. vezetője elmondta: „Azt gondolom, hogy jó döntést hoztunk, amikor úgy döntöttünk, hogy a világ egyik legnagyobb nagykereskedelmi áruházláncát, a METRO-t választjuk az idei Sziget Fesztivál partnerének. A tapasztaltak alapján abban vagyunk érdekeltek, hogy a jövő évben még tovább fejlesszük együttműködésünket, hogy közösen tudjuk a fesztiválozók egyre magasabb elvárásait kielégíteni. A METRO bebizonyította, hogy bármilyen helyzetben számíthatunk rájuk, például amikor a saját italkészleteink kifogyóban voltak, azonnal kisegítettek minket, mind a 4 budapesti áruházukból csoportosítottak ide készleteket.”
Horváth Imre és Maros Róbert egyaránt hangsúlyozta, hogy hosszabb távon is együtt kívánnak működni, és megkezdik az egyeztetéseket a jövő évi megállapodások megkötése érdekében.
Forrás: