Sokszínű csapat nagylemezzel és tetőcseréppel
Sokszínű és erős csapat tagjai a Magyar Termék védjegyek használói. Több mint 150 cég 3800 terméke és szolgáltatása használja már a "Magyar Termék" védjegyek valamelyikét. Az emblémát ma már ugyanúgy viseli tetőcserép és nagylemez, mint keksz és ásványvíz.
Nehéz lenne olyan, Magyarországon előállítható élelmiszert találni, amelyből valamelyik ne viselné ezt a jelölést. A védjegyeshasználók csapatában ráadásul az FMCG szektor színe-java mellett megtalálni a termékek és szolgáltatások legszélesebb körét. A védjegyhasználók között üdvözölhetjük a Bramac tetőcserepet vagy DDC cementet éppúgy, mint a Republic zenekar nagylemezét, vagy a legújabb csatlakozók közül például a NaturAqua Emotion ásványvizet.
Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint a védjegyhasználók köre stabil, nagyon kicsi a fluktuáció, ennek is inkább csak az az oka, hogy egy-egy termék meg tud-e felelni a védjegy támasztotta szigorú követelményeknek. Aki egyszer védjegyhasználóvá válik, és megtapasztalja az abból származó előnyöket, az tartósan benne is marad a rendszerben. Jelenleg is több cég csatlakozása folyik, úgy mint az Első Pesti Malom Zrt., a Bio Fair Trade Kft. és az Öcsi Hús Zrt.
A védjegyhasználók között a Magyar Termék védjegy létrejötte óta az élelmiszeripar gyártói márkái domináltak, de az elmúlt években a kereskedelmi láncok is felismerték védjegy értékét. Nem élelmiszer termékekre 30 cég teszi fel a jelölést, 10 társaság pedig a szolgáltatásaihoz szerezte meg a védjegyhasználat jogát.