![](https://cdn.webgarden.io/1ff89573-25a5-41d3-8bf6-5d3a39734ca0/upload/assets/article_21c74c9e92f13f12e073b131e03439a539d61b78.jpeg)
Szombathelyre került a „Három a magyar” főnyereménye
Öt kisboltot üzemeltető kereskedő, Beszterczi Balázs nyerte a 450 ezer forint értékű Mol-üzemanyagkártyát a METRO-hálózatban lebonyolított „Három a magyar” nyereményjáték fődíját.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a METRO Kereskedelemi Kft. négyhetes közös akciójában 11 cég vett részt termékeivel. A kiskereskedőket megcélzó nyereményjátékban egyszerre egy-egy kartonnal kellett vásárolni három gyártó promócióban szereplő árucikkeiből. Az akciót a METRO-újságokban, áruházi másodkihelyezésekkel, microsite-on, mailben és online hirdették. A gyártók az akció ideje alatt érdemi forgalomnövekedést tapasztaltak a játékban szereplő termékekből, a vásárló kiskereskedők pedig kedvezően fogadták a sok, garantált, értékes és választható nyereménykínálatot.
A nyertes a szombathelyi METRO-ba jár vásárolni heti öt alkalommal, az akcióba Mizo tej, Naturaqua ásványvíz és Globus konzerv vételével kapcsolódott be. A kisboltokat működtető családi vállalkozás vezetője a szüleitől vette át az üzletet. Beszterczi Balázs szerint a kisboltok nincsenek könnyű helyzetben a kereskedelmi versenyben, amelyben a vevőkörükkel kialakult személyes és barátságos kapcsolatra tudnak a leginkább építeni.
(Forrás: Trade Magazin)