Kampányfilmek
Dönts tudatosan!
Tudtad, hogy a Magyar Termék védjegyek nem csupán az áruk származását bizonyítják? Hazai termékeket vásárolni több szempontból is jó döntés: nézd meg a kisfilmet és megtudod miért!
Te mi alapján választasz?
Tudtad, hogy a Magyar Termék védjegyek nem csupán az áruk származását bizonyítják? Hazai termékeket vásárolni több szempontból is jó döntés: nézd meg a kisfilmet és megtudod miért!
VEDD A HAZAIT! VÉDD A HAZAIT!
Magyar Termék Nonprofit Kft. 2020. március végén indította a "Vedd a hazait! Védd a hazait! akciót annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet egymás segítésére, a hazai termékek és szolgáltatások választásának fontosságára. Húsz cég példátlan összefogásával megvalósult TV reklámkampánnyal ősszel folytatódik az akció, amelyben a Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására ösztönöz. A reklámok azt üzenik, hogy sok mindenben különbözünk ugyan, de vannak dolgok, amiről ugyanazt gondoljuk. "Ha most vásárolunk hazai termékeket, azzal hazai munkahelyek ezreit védhetjük meg!”
VÁLASZD A HAZAIT!
Mi, magyarok, számtalan dologra vagyunk büszkék, de legjobban talán arra, ami igazán összeköt minket: a nyelvünkre! Ez az, amit a világon csak mi értünk meg igazán. A „Válaszd a Hazait!" koncepcióban a hazai termékekhez illő legszebb magyar kifejezéseinket állítjuk párhuzamba magyar termékkel, hogy megmutassuk, ahogy ezek a szavak is hiányoznának a nyelvünkből, úgy a magyar termékek is hiányoznának a magyar háztartásokból.
SZÍVÜGYÜNK A MAGYAR TERMÉK
A Várkert Bazárban forgatta legújabb kampányfilmjét a "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. A rövidfilmben a résztvevők Budapest egyik legszebb helyszínén formázták meg Magyarországot. A március közepén indult kampány másfél perces imázsvideója a közösségi élmény, a közös értékek fontosságát állítja a középpontba. Maga a forgatás is ezt a közösségi élményt nyújtotta a szereplőknek, hiszen a filmen nem statiszták, hanem a cég partnerei, védjegyhasználói, Facebook-követői profi stáb segítségével mutathatták meg, hogy a "Szívügyünk a Magyar Termék!" számukra nem csupán egy kampányszlogen.
HELYI TERMÉK, HELYI SIKER
Mit nyerhetünk, ha olyan termékeket választunk, amelyek a környezetünkben készültek, és amelyek nem mennek keresztül a lánc kereskedelem útvesztőin? Miért jó, ha egy vidéki nyaraláskor olyan ételeket ehetünk, amik a helyi alapanyagokból, az az adott hely hagyományos receptjei alapján készülnek? Ezekre a kérdésre próbál szemléletes választ adni ez a látványos rövidfilm, amely a Vidékfejlesztési Minisztérium megbízásából, a NAKVI támogatásával és a Magyar Turizmus Zrt. szakmai segítségével, a "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. közreműködésével készült. Az előkészítésben közreműködött az Agrárgazdasági Kutató Intézet.
ITTHON A LEGJOBB, MINDEN ÉLMÉNNYEL TÖBB LESZEL!
2011 júniusában bemutatásra került 2. kisfilmünk „Itthon a legjobb” címmel. A film Magyarország szépségét, kincseit, vonzerejét mutatja be turisztikai régiók és programok által nyújtott különleges hangulatok kiragadásával, kifejezetten erre a célra írt zenével. Célunk, hogy ezzel a filmmel a hazai turizmus népszerűsítésén keresztül a hazai turisztikai szolgáltatók pozícióját erősítsük. A film szakmai támogatói a Magyar Turizmus Zrt. és a Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
A JÖVŐNK MÚLHAT RAJTA, VÁLASSZUNK MAGYAR TERMÉKET!
2010 év végén elkészült a „Válassz Magyart!” c. filmünk, mely a magyar élelmiszer ágazat problémáit, illetve azok megoldásának lehetőségeit igyekszik közérthető módon bemutatni. Célunk, hogy a filmen keresztül tiszta, egyértelmű üzenetet juttassunk el a hazai termékek vásárlásának fontosságáról. A film szakmai támogatói a Nemzetgazdasági Minisztérium, a Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság, Agrár Marketing Centrum, Vidékfejlesztési Minisztérium. Az adatokat a filmhez az Agárgazdasági Kutató Intézet szolgáltatta.