Menü

Szívügyünk a Magyar Termék

A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. 2006-ban alakult azzal a céllal, hogy eredettanúsító védjegyével segítse a hazai áruk könnyű és egyértelmű azonosíthatóságát, növelje a magyar termékek iránti keresletet. Sikerét jól jelzi, hogy mára több mint 150 cég mintegy 4000 terméke és szolgáltatása viseli a Magyar Termék védjegyek valamelyikét.

A Budapesti Gazdasági Egyetem Marketing Intézetének 2017-es kutatása szerint az áruk eredetét megnéző megkérdezettek 94 százaléka ismeri a Magyar Termék védjegyeket, 88 százalékuk pedig már vásárolt is ilyen jelölésű terméket. A védjegy üzenete - magyar és ellenőrzött - eljut a fogyasztókhoz, hiszen a származási helyet megnéző megkérdezettek 71 százaléka a Magyar Termék védjegyes árut megbízhatóbb eredetűnek tartja a többi terméknél.

A Magyar Termék védjegyrendszerben független szakértői vizsgálat tanúsítja a termék eredetét és megbízhatóságát. A gyártók rendkívül kedvező belépési költségekkel tanúsíttathatják termékeiket, és alacsony, cégük méretéhez igazodó díjért használhatják az elnyert védjegyet.

A Magyar Termék mára több, mint egy védjegy. A Magyar Termék védjegyeket használó cégek ugyanis olyan üzleti közösség részévé válnak, amelyben a védjegyhasználaton túli értékeket is kapnak, és összefogással egyedi értékesítés támogatást tudnak megvalósítani.

A csatlakozóknak a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. hatékony és kedvezményes közös beszerzést, nyereményakciókat, üzletlánci megjelenéseket, ingyenes online hirdetési lehetőségeket, jelentős marketing és PR-támogatást kínál, így a tanúsításra és védjegyhasználatra költött pénzük más módon is hasznosul számukra.

A Magyar Termék a siker védjegye. Legyen részese!