Kereskedelmi Nívódíj a Magyar Termékekért

A "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. és a Trade magazin Nagy István agrárminiszter fővédnökségével 2018-ban új díjat alapított. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználó cégeinek szavazatai alapján a legtöbbet teszi a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért.

A díjat azért hoztuk létre, hogy elismerjük azoknak az üzletláncoknak a munkáját, amelyek aktívan segítik a magyar termékek piacra jutását. Egyben ösztönözni is szeretnék a kereskedelmi hálózatokat arra, hogy aktívabban támogassák a Magyar Termék védjegyes áruk promócióját, értékesítését.

A „Kereskedelmi Nívódíj a Magyar Termékekért” meghirdetéséről májusban értesítjük a kereskedelmi láncokat, amelyeknek lehetőségük nyílik saját anyagban bemutatni, hogyan segítették az előző évben a Magyar Termék védjegyes áruk értékesítését áruházaikban.

A védjegyhasználók saját tapasztalataik alapján, objektív kritériumokat pontozva mondanak véleményt a láncokról. Az ő szavazataikat egészíti ki a szintén védjegyhasználók képviselőiből álló szakmai zsűri voksai. A díjat a legtöbb pontot elérő társaság kapja.

Az értékelésnél számít:

  • a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban,
  • a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség,
  • a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekre megvalósított promóciók sikeressége,
  • valamint az üzletlánc bemutatkozójának értékelése.

A díjat az FMCG-szektor legnagyobb rendezvényén, a Trade Magazin által szervezett Business Days konferencián adjuk át.

Letölthető dokumentumok

SPAR Magyarország Kft.

A gyártócégek szavazatai alapján a SPAR Magyarország Kft. nyerte az első alkalommal kiírt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén a tapolcai Business Days-en adott át Farkas Sándor, az agrártárca miniszterhelyettese.