2013. 04.11. Tavaszi Szakmai Nap
Megnövekedett az érdeklődés a Magyar Termék Nonprofit Kft. védjegyei iránt
Bemutatták az idei közösségi promóció előzetesét
Az idén 7 éves „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. alapításkor 13 cég összefogásával alakult, mára több mint 80 vállalat csatlakozott.
A dinamikus növekedés is igazolja, hogy az elmúlt évek során befektetett energia megtérülni látszik, hiszen a Magyar Termék tanúsító védjegy a legelismertebb eredetjelöléssé vált hazánkban. A különféle promóciós, kommunikációs eszközök széles tárházának alkalmazásával a Nonprofit Kft. legfőbb törekvése, hogy a magyar lakosság
lehető legszélesebb körét megszólítva ösztönözze a magyar termékek választását, közvetlenül segítve a hazai gyártókat, hosszú távon pedig a magyar gazdaság fejlődését.
Az évnyitó szakmai napon
Kecskeméti Attila
, a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ügyvezetője, előadásában az elmúlt időszak eredményeiről, sikereiről és a jövőbeli tervekről tájékoztatta a partnereket és potenciális védjegyhasználókat. A köszöntőt követően
Kovács Krisztián
, a társaság kereskedelmi bizottságának tagja, felhívta a figyelmet az
üzletlánci aktivitásokra, kiemelte a védjeggyel ellátott FMCG termékek tematikus megjelenésének fontosságát. Majd
Tatár Antal
, közös beszerzésekért felelős koordinátor, ismertette a védjegyhasználóként kiaknázható kedvezményes beszerzési lehetőségeket, kiemelve az üzemanyag-, gáz- és villamosenergia-beszerzést.
A Nonprofit Kft. marketing bizottságának elnöke,
Deák Csaba
a már hagyományosnak tekinthető, három éve sikeresen megszervezésre kerülő közösségi promóció idei előzetesét mutatta be, melynek középpontjában az „arany” áll. A folytatásban a Nonprofit szervezet stratégiai partnerekei nyújtottak hasznos tájékoztatást a jelenlévőknek. Elsőként
Gyaraky Zoltán
, a
Vidékfejlesztési Minisztérium Élelmiszer-feldolgozási Főosztályának vezetője, mutatta be az ún. „magyar-termék rendelettel” kapcsolatos aktualitásokat. Majd az Új Kereskedőházak Zrt. ügyvezető igazgatója,
Dr. Ivády Vilmos
a friss külpiaci lehetőségekre hívta fel a figyelmet. A rendezvény zárásaként két üzletlánc képviselője, a Penny Market Kft marketing osztályvezetője,
Bátonyi Nóra
és a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója,
Fodor Attila
is kifejtette, hogy miért tartják fontosnak a hazai termékek forgalmazását és ennek érdekében milyen konkrét intézkedéseket tesznek.