DIGITÁLIS MÁRKAÉPÍTÉS AZ FMCG IPARÁGÁBAN
Idén újra lehetőséget kaptunk arra, hogy olyan programban vehessünk részt, ahol nem csak a "magyar terméket", hanem a védjegyes termékeket is hirdetni tudjuk a Google keresőben.
Idén újra lehetőséget kaptunk arra, hogy olyan programban vehessünk részt, ahol nem csak a "magyar terméket", hanem a védjegyes termékeket is hirdetni tudjuk a Google keresőben.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. AGÓRA konferenciasorozatának Keresd a vevőt és a dolgozót! című rendezvényén az értékesítés, valamint a munkaerővonzás és - megtartás aktuális trendjeit beszélhették meg egymással a szakma képviselői.
Így készül a Mercedes és új stadionjaink teteje - hagyomány és csúcstechnika Kecskeméten
Kolbász és bonbon - Gyula évszázados titkai és a Kőrösök találkozása
A hazai termékekben rejlő piaci potenciál jobb kihasználásának módszerei és egyéb témák.