HITELESSÉG A FENNTARTHATÓSÁGBAN - Hogyan kommunikáljunk anélkül, hogy megtévesztőek lennénk?
2025 elején az EDUTIME fókuszában a zöld kommunikációval és fenntarthatósággal kapcsolatos jelenlegi és hamarosan életbe lépő szabályozások és fogyasztóvédelmi elvárások álltak. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a NIMBUSZ Fogyasztóvédelmi Egyesület által szervezett esemény célja, hogy iránymutatást adjon a védjegyhasználóknak arról, hogyan kommunikálhatnak hatékonyan, hitelesen, elkerülve a „greenwashing” buktatóit. Hallottunk a jelölési trendekről, és megismertük, hogyan illeszthető be a fenntarthatóság a marketingkommunikációba!
PROGRAM
10:00 órától - Érkezés, regisztráció
10:20 - 10:30 - Köszöntő – Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője
Dr. Szoboszlai Izabella - Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsának tagja
11:00 – 11:30 - Megtévesztő gyakorlatok az élelmiszerreklámozásban
Siklósi Máté - Fogyasztóvédelmi szakértő
11:30 – 12:00 - Kávészünet
12:00 – 12:30 - Korszerű és jogszerű élelmiszerkommunikáció
Szöllősi Réka - Fenntartható élelmezési szakértő
12:30 – 13:00 - Élelmiszeripari vállalatként milyen lehetőségek vannak a zöld kommunikációra
Sallai Attila, a Naszálytej Zrt. vezérigazgatója
13:00 – 14:00 - Kötetlen beszélgetés, szendvicsebéd
TÁMOGATÓINK: NIMBUSZ Fogyasztóvédelmi Egyesület és a CP Contact Kft.