Magyar Termék Aréna az EFOTT fesztiválon

A Magyar Termék Nonprofit Kft. az Agrármarketing Centrummal együttműködve négy napig minden eddiginél nagyobb standdal jelent meg az egyik közkedvelt nyári zenei fesztiválon, az EFOTT-on.

A fesztiválra közösségi standdal készültünk, ahol rajtunk kívül 4 védjegyes márkával is találkozhattak a fiatalok - Abonett, Gyulai, Medve Sajt, Piroska Szörp - , sőt meg is kóstolhatták a termékeket. A Magyar Termék standon a szerencsekerék megpörgetésével amellett, hogy értékes tudásra lehetett szert tenni, Magyar Termék nyeremények is gazdára találtak. A fiatalok megszólítása érdekében Magyar Termék csocsóversennyel is készültünk. Az idei év volt az első, hogy az AMC és az Magyar Termék közös univerzumában fogadtuk az EFOTT Fesztiválon az érdeklődő fiatalokat különböző aktivitásokkal. Kiemelt célunk ugyanis, hogy fiatalokat is minél inkább ösztönözzük arra, hogy tudatosan vásároljanak és megfelelő döntést hozzanak, ha adott esetben hazai és import termékek közül kell választaniuk. Emellett fontos, hogy ha meglátnak egy védjegyet tisztában legyenek annak jelentőségével, hiszen a Magyar Termék mára már több mint védjegy, a fogyasztónak iránytű és segíti a tudatos döntést.