RENDEZVÉNYEK

SZÍVÜGYÜNK A MAGYAR TERMÉK - FILMFORGATÁS

2016. év végére elkészül egy közösségi élményen, tömegből kialakított vizuális elemeken alapuló Magyar Termék image film, a kb. 1 perces film fő üzenete: Magyar Termék a Szívügyünk! Terjesztése elsősorban online platformon történik. A film központi elemét képzi a 2017-es kommunikációnak.

10 ÉVES A MAGYAR TERMÉK

Idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját a "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. A szervezet 13 cég összefogásával indult, mára több mint 150 vállalat csatlakozott.  Az elmúlt évtizedben hosszú utat tettek meg, mára a Magyar Termék védjegyet a fogyasztók több mint 90%-a ismeri, és közel 85%-uk hitelesnek is tartja azt.  Elmondható tehát, hogy az elképzelés létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen.

2. ORSZÁGOS TOJÁS SOKADALOM - KECSKEMÉT

Idén június 17-19. között került megrendezésre Kecskeméten a 2. Tojásfesztivál, mely 3 napon át olyan gyermek-, könnyűzenei-, hagyományőrző-, kulturális- és gasztronómiai programokat nyújtott, amelyek mind a tojáshoz kapcsolódtak.

FMCG TOP 2016 KONFERENCIA - MIT ÉR A VÉDJEGY, HA "MAGYAR TERMÉK"?

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. több éve hagyományosan tavasszal szakmai napot szervez védjegyhasználóinak és partnereinek, mely az idei évben rendhagyó jelleggel az Élelmiszer FMCGTOP2016 konferencia részeként került megtartásra. A rendezvény kiemelt támogatójaként jelentünk meg saját szakmai programrésszel.

MEGHÍVÓ - ONLINE MARKETING WORKSHOP-GYAKORLATI NAP

Tovább folytatva tematikus rendezvénysorozatunkat, ezúttal - a korábban megszerzett elméleti online marketing alapokra építve - gyakorlati napot tartunk. Szakmai partnereink a WebMa és CEMP biztosítják a komplex tudás megszerzését.

ONLINE MARKETING TRÉNING FOLYTATÁS

A "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. a tavaly decemberben az iWebMa Magyarország Kft. -vel közösen lebonyolított Online marketing alapozó tréning folytatását szervezte Kecskeméten az Univer Product Zrt-nél üzemlátogatással egybekötve.