KÖZÖSSÉGI NYEREMÉNYJÁTÉK ÉS ONLINE MARKETING LEHETŐSÉGEK FÓRUMA
A védjegyhasználóként kiaknázható előnyök közül évről évre bizonyítottan a legsikeresebben az országos nyereményjátékunk működik.
A védjegyhasználóként kiaknázható előnyök közül évről évre bizonyítottan a legsikeresebben az országos nyereményjátékunk működik.
Több alkalommal részt vettünk már a Maxxon Reklámügynökség által szervezett Just Girls Cinema délutánon, melyet most egyedülálló módon kimondottan a védjegyhasználó partnereink bemutatkozása céljából rendeztünk.
2016. év végére elkészül egy közösségi élményen, tömegből kialakított vizuális elemeken alapuló Magyar Termék image film, a kb. 1 perces film fő üzenete: Magyar Termék a Szívügyünk! Terjesztése elsősorban online platformon történik. A film központi elemét képzi a 2017-es kommunikációnak.
Idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját a "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. A szervezet 13 cég összefogásával indult, mára több mint 150 vállalat csatlakozott. Az elmúlt évtizedben hosszú utat tettek meg, mára a Magyar Termék védjegyet a fogyasztók több mint 90%-a ismeri, és közel 85%-uk hitelesnek is tartja azt. Elmondható tehát, hogy az elképzelés létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen.
Idén június 17-19. között került megrendezésre Kecskeméten a 2. Tojásfesztivál, mely 3 napon át olyan gyermek-, könnyűzenei-, hagyományőrző-, kulturális- és gasztronómiai programokat nyújtott, amelyek mind a tojáshoz kapcsolódtak.
A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. több éve hagyományosan tavasszal szakmai napot szervez védjegyhasználóinak és partnereinek, mely az idei évben rendhagyó jelleggel az Élelmiszer FMCGTOP2016 konferencia részeként került megtartásra. A rendezvény kiemelt támogatójaként jelentünk meg saját szakmai programrésszel.