RENDEZVÉNYEK

FMCG TOP 2016 KONFERENCIA - MIT ÉR A VÉDJEGY, HA "MAGYAR TERMÉK"?

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. több éve hagyományosan tavasszal szakmai napot szervez védjegyhasználóinak és partnereinek, mely az idei évben rendhagyó jelleggel az Élelmiszer FMCGTOP2016 konferencia részeként került megtartásra. A rendezvény kiemelt támogatójaként jelentünk meg saját szakmai programrésszel.

MEGHÍVÓ - ONLINE MARKETING WORKSHOP-GYAKORLATI NAP

Tovább folytatva tematikus rendezvénysorozatunkat, ezúttal - a korábban megszerzett elméleti online marketing alapokra építve - gyakorlati napot tartunk. Szakmai partnereink a WebMa és CEMP biztosítják a komplex tudás megszerzését.

ONLINE MARKETING TRÉNING FOLYTATÁS

A "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. a tavaly decemberben az iWebMa Magyarország Kft. -vel közösen lebonyolított Online marketing alapozó tréning folytatását szervezte Kecskeméten az Univer Product Zrt-nél üzemlátogatással egybekötve.

ONLINE MARKETING TRÉNING

A "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. védjegyhasználói számára - az őszi partnertalálkozónkon már bemutatkozott - iWebMa Magyarország Kft.-vel közösen bevezető tréninget szerveztünk, melynek célja a 2016. évi online tervezéshez szükséges alapok megismertetése.

PARTNERTALÁLKOZÓ - SZÜRETI MULATSÁG A HILLTOPBAN

Hazánk legismertebb eredetjelölő védjegyeit üzemeltető „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. szüreti mulatsággal egybekötött partnertalálkozó keretében mutatta be legfrissebb fogyasztói felmérésének eredményeit.

TAVASZI SZAKMAI NAP

„felfelé ívelő pályán a tanúsító védjegyek” - Mi sem bizonyítja jobban a közösségi marketingben rejlő potenciált, mint az, hogy a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. tanúsító védjegyeinek népszerűsége kimagasló, sőt egyre szélesebb, míg a többi eredetjelölő védjegy ismertsége lényegesen kisebb, és inkább csökkenő tendenciát mutat, mindez a Debreceni Egyetem 2015-ös független kutatásából derül ki.