MAGYAR KINCSEK PROGRAMSOROZAT 12. ÁLLOMÁSA
A partnertalálkozónk 12. állomásásán Sopron és környékére invitáltuk vendégeinket.
A partnertalálkozónk 12. állomásásán Sopron és környékére invitáltuk vendégeinket.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. áprilisban két szakmai üzleti reggelit szervez izgalmas, aktuális témákat fókuszba helyezve. Célunk az, hogy segítsük a közösségben a tudásátadást, best practice-ek megosztását, helyet adjunk olyan előadásoknak és beszélgetéseknek, amelyek segítik a gyártókat piaci tevékenységükben.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. áprilisban két szakmai üzleti reggelit szervez izgalmas, aktuális témákat fókuszba helyezve. Célunk az, hogy segítsük a közösségben a tudásátadást, best practice-ek megosztását, helyet adjunk olyan előadásoknak és beszélgetéseknek, amelyek segítik a gyártókat piaci tevékenységükben.
„A hazai az igazi” a szlogenje a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatának. Célja, hogy a hazai eredetű, ellenőrzött, megbízható termékekről szóló üzenetet eljuttassa a fogyasztók mind szélesebb köréhez, ezzel is segítve őket a tudatos vásárlásban. A legfrissebb statisztikák szerint több mint 210 cég közel 5000 terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára.
Sokat ígérő új formában tartotta meg szokásos évindító marketingfórumát a Magyar Termék Nonprofit Kft: egy fővárosi multiplex moziba Rapid Randira invitálta védjegyhasználóit. A szakmai eseményen minden gyártó megtalálhatta a számára hasznos marketing aktivitást.
Hagyományos őszi marketing fórumunkon bemutattuk a 2022-es kedvezményes közösségi aktivitásokat, hogy a Magyar Termék promóciók is helyet kapjanak a védjegyhasználók jövő évi egyéni terveiben. Marketing bizottsági csapatunk szakértő kollégáival és ügynökségi partnereinkkel ismertettük nektek a már jól működő AP kódos promóciókat új köntösbe öltöztetve és természetesen újdonságokkal is készülünk.