MAGYAR KINCSEK PROGRAMSOROZAT 11. ÁLLOMÁSA
A partnertalálkozónk 11., állomásán Veszprém és Balaton környékére invitáltuk vendégeinket.
A partnertalálkozónk 11., állomásán Veszprém és Balaton környékére invitáltuk vendégeinket.
Azokat az ötleteket a legnehezebb megvalósítani, amelyek ellenkeznek a hagyományos nézetekkel, de gyakran éppen ezek vezetnek a legnagyobb sikerekhez. Ha Karikó Katalin a kudarcok és elutasítások ellenére évtizedeken át nem hitt volna az RNS hírvivőjének hatásában, ma nem lenne erre épülő vakcinánk a koronavírus ellen. A májusi Agóra konferencia arra mutatott példákat, hogyan lehet a megszokottól teljesen elütő ötleteket sikerre vinni az üzleti életben.
A tavalyi év megmutatta, mekkora erő rejlik az összefogásban: mozgósítani tudtuk a piaci szereplőket, 30 vállalat csatlakozott a védjegyhasználói közösséghez és még ennél is többen a #veddahazait mozgalomhoz.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalmának őszi kampányát bemutató offline-online sajtótájékoztatót tart, amelyen az újságírók és a partnerek nemcsak a helyszínen vehetnek részt, hanem bekapcsolódhatnak online módon is.
Marketing fórumunkon idén is a kedvezményes közösségi aktivitások bemutatása állt a fókuszban.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. idén öt Duna-menti település - Lábatlan, Nyergesújfalu, Süttő, Bajót és Karva (Felvidék) - önkormányzatával közösen, a térség kulturális fejlesztésének is új lendületet adva hosszútávú programsorozatot indított el.